Internetové bankovnictví
Internetové bankovnictví
První přihlášení do internetového bankovnictví
- Na www.csob.cz klikněte v pravém horním rohu na oranžové tlačítko "Elektronické bankovnictví" a zvolte "Internetové bankovnictví".
- Do kolonky "Uživatelské jméno" vyplňte identifikační číslo z dokumentu Dohoda o ČSOB Identitě. Ten máte v e-mailu, nebo vytištěný z pobočky.
- Heslo jsme vám poslali SMSkou. Opište ho a klikněte na Přihlásit.
- Vložte ověřovací kód, který vám mezitím pošleme SMSkou.
- Teď si vytvořte nové přihlašovací údaje – uživatelské jméno a heslo, tedy svou ČSOB Identitu. Zároveň zadejte svůj e-mail.
- Na následující obrazovce zkontrolujte, jestli všechny údaje sedí.
- Otevřete si svou e-mailovou schránku, kam vám pošleme ověřovací odkaz. Jakmile vám přijde, klikněte na něj.
- Hotovo. Do internetového bankovnictví se teď přihlásíte vlastním uživatelským jménem a heslem.
Jak se přihlásit
- Na www.csob.cz klikněte v pravém horním rohu na oranžové tlačítko " Elektronické bankovnictví" a zvolte "Internetové bankovnictví".
- Přihlaste se do internetového bankovnictví uživatelským jménem a heslem.
- Přihlášení potvrdíte Smart klíčem nebo SMS klíčem.
- Po přihlášení vidíte hlavní stránku, na které máte přehledně seřazené všechny své produkty. Vlevo je navigační menu.
- Jakmile si všechno vyřídíte, nezapomeňte se odhlásit tlačítkem vpravo nahoře. Kdybyste na to náhodou zapomněli, pro jistotu vás po pár minutách odhlásíme sami.
Přihlášení pomocí QR kódu
TIP: Vypisovat uživatelské jméno a heslo už není třeba. Stačí vám jen aktivní Smart klíč.
- Na www.csob.cz klikněte v pravém horním rohu na oranžové tlačítko " Elektronické bankovnictví" a zvolte "Internetové bankovnictví".
- Na přihlašovací stránce nic nezadávejte, jen sjeďte dolů ke QR kódu.
- Otevřete aplikaci ČSOB Smart klíč a vpravo dole klikněte na ikonku s foťákem.
- Namiřte foťákem na QR kód a počkejte, než se načte.
- Přihlášení potvrdíte tlačítkem "Potvrdit" a ověření biometrií nebo PINem.
- Na mobilu se zobrazí potvrzovací obrazovka.
- A je hotovo - jste přihlášeni.
Nepamatuji si uživatelské jméno
- Na www.csob.cz klikněte v pravém horním rohu na oranžové tlačítko "Elektronické bankovnictví" a zvolte "Internetové bankovnictví".
- Na přihlašovací stránce klikněte na "Nedaří se mi přihlásit".
- Vyberte "Uživatelské jméno".
- Vyplňte své telefonní číslo a e-mailovou adresu (registrované k vaší ČSOB Identitě).
- Uživatelské jméno vám obratem pošleme e-mailem.
Nepamatuji si heslo
- Na www.csob.cz klikněte v pravém horním rohu na oranžové tlačítko "Elektronické bankovnictví" a zvolte "Internetové bankovnictví".
- Na přihlašovací stránce klikněte na "Nedaří se mi přihlásit".
- Vyberte "Heslo".
- Zadejte své uživatelské jméno a klikněte na zelené tlačítko "Pokračovat".
- Opište ověřovací kód, který jsme vám poslali e-mailem a potvrďte zeleným tlačítkem.
- Nastavte si nové heslo.
- Potvrďte požadavek Smart klíčem nebo SMS kódem.
- Hotovo, máte nastavené nové heslo.
Správa přihlašovacích údajů
- Na www.csob.cz klikněte v pravém horním rohu na oranžové tlačítko "Elektronické bankovnictví" a zvolte "Internetové bankovnictví".
- Přihlaste se svým uživatelským jménem a heslem.
- Přihlášení potvrdíte Smart klíčem nebo SMS klíčem.
- Na hlavní stránce klikněte na své jméno v hlavičce a vyberte "Můj profil".
- V sekci ČSOB Identita si můžete měnit a spravovat svou ČSOB Identitu, prihlašovací údaje nebo aktivovat ČSOB Smart klíč.
Textové návody
Kde najdu výpisy nebo potvrzení o zaúčtování platby?
Výpisy naleznete v levé liště pod položkou „Přehledy“ a následně zvolíte „Výpisy“. Potvrzení o zaúčtování pak v „Pohybech“ na účtu. Všechny výpisy jsou také k dispozici i v naší mobilní aplikaci ČSOB Smart.
Neotvírá se mi investiční/ penzijní/ hypoteční portál. Místo toho se mi ukazuje hláška o vyskakovacích oknech.
Abychom vás mohli přesměrovat, musíte mít povolené vyskakování oken v internetovém prohlížeči.
Edge:
V pravém horním rohu klikněte na tři vodorovné tečky a vyberte možnost „Nastavení“. V levém menu zvolte „Oprávnění pro soubory cookie a weby“. V seznamu zvolte „Všechna oprávnění“ a kliknete na „Automaticky otevíraná okna a přesměrovaní“. V sekci „Povolit“ kliknete na tlačítko „Přidat“ a do textového pole napište [*.]csob.cz.
Chrome:
V pravém horním rohu klikněte na tři svisle tečky a vyberte možnost „Nastavení“ a v levém menu zvolte „Ochrana soukromí a zabezpečení“. Vyberte „Nastavení webu“ a klikněte na „Vyskakovací okna a přesměrování“. V sekci „Povolení zobrazovat vyskakovací okna a používat přesměrování“ klikněte na tlačítko „Přidat“ a do textového pole napište [*.]csob.cz.
Jak podepsat objednávku služeb v Internetovém bankovnictví?
- Po přihlášení do internetového bankovnictví zvolte ikonu „obálky“ na horní liště.
- Otevřete žádost ve schránce a klikněte na slovo "odkaz" v textu.
- Vyberte „Dokončit" a „Podepsat“.
- Seznamte se s předsmluvními podmínkami, a pokud všechno sedí, odsouhlaste je.
- Projděte si smluvní dokumenty, odklikněte souhlas a potvrďte je Smart klíčem nebo SMS klíčem.
Často kladené dotazy
Co najdu v internetovém bankovnictví?
Využijte naší nápovědy a vyberte v levém menu téma, které vás zajímá.
Jaké jsou limity pro platby v internetovém bankovnictví?
Pokud zaplatíte v internetovém bankovnictví, sníží se vám limit pro platby i ve Smartu. Více o limitech.
Některé platby se do limitů nepočítají. Například převod mezi vlastními účty, splátka kreditky nebo převod ze spořicího účtu na běžný.
Nemohu se přihlásit do Internetového bankovnictví. Nepřichází mi SMS kód/ požadavek do Smart klíče.
Ujistěte se, že zadáváte správné přihlašovací údaje.
- Uživatelské jméno – Najdete ho třeba v aplikaci Smart. Po přihlášení klikněte na své jméno vlevo nahoře. Otevře se váš profil, kde najdete mimo jiné i své „ČSOB ID/Uživatelské jméno“. Na uživatelské jméno se můžete zeptat i virtuální asistentky Kate. Nebo ho zjistíte ve videonávodu "Nepamatuji si Uživatelské jméno" pod záložkou "Internetové bankovnictví".
- Heslo – Má 9 – 30 znaků. Vždy obsahuje velká i malá písmena a čísla. Pokud ho zapomenete, nezbývá než si jej obnovit pomocí videonávodu „Nepamatuji si heslo“ pod záložkou „Internetové bankovnictví“.
Zobrazuje se mi chyba, bílá stránka nebo se točí kolečko apod.
- Promažte mezipaměť a cookies v prohlížeči.
- Když to nepomůže, zkuste se přihlásit v jiném prohlížeči nebo počítači.
- Zkontrolujte antivirový program, možná vám blokuje připojení.
- Ověřte si, že na počítači nemáte zastaralý operační systém a internetový prohlížeč.
- Restartuje počítač, ze kterého se přihlašujete. Vypněte a zapněte internetový modem/ router.
Jak se přihlásím přes bankovní identitu?
Přihlašovací údaje do ČSOB Identity jsou stejné jako do internetového bankovnictví.