Napište nám

Objevili jste na Vašem účtu nesrovnalost v provedených platbách? Nebo řešíte nějaké nedopatření při poskytování našich služeb? Podívejte se, jak v takovém případě postupovat. Věříme, že společně najdeme řešení.

 

Platby

Udělal/a jsem chybu, platba odešla špatnému příjemci, žádám o vrácení

Zadal/a jste chybný variabilní symbol, číslo účtu nebo kód banky? To se bohužel někdy stane.

  1. Nejdříve počkejte tři pracovní dny, jestli se peníze vrátí. Neexistuje-li účet, na který byly peníze chybně odeslány, přijdou zpět automaticky.
  2. Peníze se zpět nevrátily? Neoprávněného příjemce kontaktujeme prostřednictvím jeho banky. Vyplňte prosím Žádost o navrácení částky chybně provedené platební transakce.
  3. Vyplněnou žádost nám zašlete na e-mail PlatbaChybneZaslanaKlientem@csob.cz nebo poštou na adresu:

    ČSOB, a.s. Flexibilní operace a služby
    Radlická 333/150
    150 57 Praha 5

    Podání je možné také v pobočkách ČSOB nebo datovou schránkou ČSOB 8qvdk3s.

  4. Nevrátí-li se vám peníze na základě této žádosti zpět do 15 pracovních dnů, přijďte prosím na naši pobočku ČSOB podat Žádost o sdělení identifikačních údajů příjemce platby. S ní se obraťte na příslušný soud.
Mám dotaz, nepoznávám platbu a chci se zeptat, o co se jedná
  • Připravte si následující informace k dané platbě: číslo účtu, datum provedení platby, částku, měnu a místo/název obchodníka. Informace naleznete ve výpisu z účtu nebo ve svém internetovém/mobilním bankovnictví.
  • Spojit se s námi můžete telefonicky přímo v Internetovém bankovnictví nebo v aplikaci ČSOB Smart kliknutím na „Zavolejte mi“. Obratem vás bude kontaktovat náš pracovník. Zavolat můžete také na náš helpdesk +420 495 800 111 a k dispozici je i naše infolinka 495 300 300.

 

Platby kartou

Informaci o provedené transakci platební kartou (částka, měna, datum a místo) naleznete ve zprávě u zúčtované transakce, v aplikaci Smart, Internetovém bankovnictví nebo na výpisu z účtu.

Nedal/a jsem souhlas k této platbě kartou (platba je v blokacích nebo je zaúčtována)
  • Platební kartu je nutné ihned trvale zablokovat! Volejte na náš Helpdesk pro platební karty +420 495 800 111.
  • Platbu v blokaci bohužel zrušit nedokážeme. Vyčkejte prosím na její zaúčtování a poté ji reklamujte viz postup níže.
  • REKLAMACE JEDNÉ PLATBY:
    • Vyplňte Prohlášení držitele karty o sporné transakci, podepsané (oskenované nebo vyfocené) jej přiložte do našeho formuláře. Pozn.: Povolené typy souborů jsou: doc, docx, gif, jpg, pdf a png. Maximální velikost souboru je 4 MB.
  • REKLAMACE VÍCE PLATEB NAJEDNOU:
    • Vyplňte a podepište Prohlášení držitele karty o sporné transakci, podepsané (oskenované nebo vyfocené) jej přiložte do našeho formuláře.
    • V druhé příloze formuláře nám zašlete seznam jednotlivých transakcí, kterých se reklamace týká. Povolené typy souborů jsou: doc, docx, gif, jpg, pdf a png. Maximální velikost souboru je 4 MB.

      Pozn.: Seznam reklamovaných transakcí musí obsahovat datum provedení transakce, částku, měnu a místo/název obchodníka. Informace naleznete ve Smartu, Internetovém bankovnictví nebo výpisu z účtu.

      Pokud vám to technické vybavení neumožňuje, navštivte kteroukoli naši pobočku ČSOB, kde vám rádi s reklamací pomůžeme.

Zboží/službu zaplacenou kartou jsem neobdržel/a nebo zboží/služba neodpovídá objednávce
  1. Nejdříve se spojte s obchodníkem a požádejte o vrácení peněz. Respektujte lhůtu obchodníka na vyjádření. Nebude-li na vaši žádost reagovat nebo bude jeho reakce negativní, obraťte se na nás.
  2. Stáhněte si, vyplňte a podepište Prohlášení držitele karty o sporné transakci.
  3. Potřebovat budeme také doklady o objednávce zboží/služby, s popisem objednaného zboží/služby a kopii komunikace s obchodníkem (vše uložené do jednoho souboru, povolené typy souborů jsou: doc, docx, gif, jpg, pdf a png. Maximální velikost souboru je 4 MB.)
  4. Vyfocené nebo oskenované Prohlášení držitele karty o sporné transakci (v první příloze) a soubor s doklady o objednávce a komunikací s obchodníkem (v druhé příloze) nám zašlete prostřednictvím našeho formuláře.

Pokud vám to technické vybavení neumožňuje, navštivte kteroukoli naši pobočku ČSOB, kde vám rádi s reklamací pomůžeme.

Objednávku jsem zrušil/a, ale platba kartou odešla (předplatné, TV platformy, videohry…)
  1. Nejdříve se spojte s obchodníkem a požádejte o vrácení peněz. Respektujte lhůtu obchodníka na vyjádření. Nebude-li na vaši žádost reagovat nebo bude jeho reakce negativní, obraťte se na nás.
  2. Stáhněte si, vyplňte a podepište Prohlášení držitele karty o sporné transakci.
  3. Potřebovat budeme také doklady o objednávce zboží/služby, komunikaci s obchodníkem a informaci, kdy ke zrušení došlo (vše uložené do jednoho souboru, povolené typy souborů jsou: doc, docx, gif, jpg, pdf a png. Maximální velikost souboru je 4 MB.)
  4. Vyfocené nebo oskenované Prohlášení držitele karty o sporné transakci (v první příloze) a soubor s doklady o objednávce a komunikací s obchodníkem (v druhé příloze) nám zašlete prostřednictvím našeho formuláře.

    Pokud vám to technické vybavení neumožňuje, navštivte kteroukoli naši pobočku ČSOB, kde vám rádi s reklamací pomůžeme.

Platba kartou se mi zaúčtovala vícekrát
  1. Nejdříve se spojte s obchodníkem a požádejte o vrácení peněz. Nebude-li na vaši žádost reagovat nebo bude jeho reakce negativní, obraťte se na nás.
  2. Stáhněte si, vyplňte a podepište Prohlášení držitele karty o sporné transakci
  3. Potřebovat budeme také kopii komunikaci s obchodníkem (povolené typy souborů jsou: doc, docx, gif, jpg, pdf a png. Maximální velikost souboru je 4 MB.)
  4. Vyfocené nebo oskenované Prohlášení držitele karty o sporné transakci (v první příloze) a kopii komunikace s obchodníkem (v druhé příloze) nám zašlete prostřednictvím našeho formuláře.

    Pokud vám to technické vybavení neumožňuje, navštivte kteroukoli naši pobočku ČSOB, kde vám rádi s reklamací pomůžeme.

Obchodník mi vracel peníze na platební kartu, ale na účet nedorazily

Vrácení peněz přes platební kartu zabere více času než převod z účtu na účet. Už je to déle než týden co vám obchodník peníze vracel?

  1. Spojte se s obchodníkem a vrácení peněz ověřte. Vyžádejte si informaci o datu odeslání, případně ARN odeslané platby.
  2. Zavolejte na náš Helpdesk pro platební karty +420 495 800 111, zkusíme na základě těchto získaných informací platbu prověřit.
  3. Nebude-li obchodník na vaši žádost reagovat nebo bude jeho reakce negativní, pomůžeme vám s reklamací.
  4. Stáhněte si, vyplňte a podepište Prohlášení držitele karty o sporné transakci.
  5. Potřebovat budeme také doklady o objednávce zboží/služby a kopii komunikace s obchodníkem (vše uložené do jednoho souboru, povolené typy souborů jsou: doc, docx, gif, jpg, pdf a png. Maximální velikost souboru je 4 MB.)
  6. Vyfocené nebo oskenované Prohlášení držitele karty o sporné transakci (v první příloze) a soubor s doklady o objednávce a komunikací s obchodníkem (v druhé příloze) nám zašlete prostřednictvím našeho FORMULÁŘE.

    Pokud vám to technické vybavení neumožňuje, navštivte kteroukoli naši pobočku ČSOB, kde vám rádi s reklamací pomůžeme.

 

Výběry a vklady z bankomatu

Výběr peněz z bankomatu ČSOB se zaúčtoval chybně (bankomat peníze nevydal, peníze nebyly odebrány včas)
Vkládal/a jsem peníze přes bankomat ČSOB a peníze se nepřipsaly na účet

Zjistíme, co se přihodilo.

Vkládal/a jsem peníze přes bankomat ČSOB a připsala se jiná, nižší částka / bankomat nevrátil nepřipsanou hotovost

Zjistíme, co se přihodilo.

Vkládal/a jsem peníze přes bankomat ČSOB a připsala se jiná, vyšší částka / bankomat nevrátil nepřipsanou hotovost
Vidím na účtu připsaný vklad přes bankomat, který jsem neučinil/a ani neočekával/a
Výběr kartou z bankomatu jiné banky se mi zaúčtoval chybně (bankomat nevydal peníze, peníze nebyly odebrány včas, zaúčtovala se jiná částka…)
  • Stáhněte si, vyplňte a podepište Prohlášení držitele karty o sporné transakci.
  • Vyplněný a podepsaný (vyfocený nebo naskenovaný) dokument přiložte do našeho formuláře a v něm vyberte typ reklamace: Reklamace výběru kartou ČSOB přes bankomat jiné banky.

    Pozn.: Povolené typy souborů jsou: doc, docx, gif, jpg, pdf a png. Maximální velikost souboru je 3 MB.

    Vyplnit formulář

    Pokud vám to technické vybavení neumožňuje, navštivte kteroukoli naši pobočku ČSOB, kde vám rádi s reklamací pomůžeme.

 

Slíbená odměna

Neobdržel/a jsem odměnu za účast v některé z vašich akcí (za založení účtu, aktivaci aplikace…)

Podmínky akce jste splnil/a a termín pro přiznání odměny uplynul?

  • Vyplňte prosím tento formulář a v něm vyberte typ reklamace: Reklamace na neobdrženou odměnu .
  • Potřebovat od vás budeme kromě Vašich údajů například také informace o tom, kde a kdy jste se o naší akci dozvěděl/a.

    Vyplnit formulář

 

Transakce na České poště

Vkládal/a jsem peníze na přepážce České pošty a připsala se jiná částka
  • Vyplňte prosím tento formulář a v něm vyberte typ reklamace: Reklamace výběru a vkladu na přepážce České pošty.

    Vyplnit formulář

  • Reklamaci lze zadat i na České poště nebo telefonicky - v Internetovém bankovnictví nebo v aplikaci ČSOB Smart klikněte na „Zavolejte mi“ a obratem se s vámi spojíme. K dispozici je také naše infolinka 495 300 300.
Vkládal/a jsem peníze na přepážce České pošty a žádné peníze se nepřipsaly
  • Vyplňte prosím tento formulář a v něm vyberte typ reklamace: Reklamace výběru a vkladu na přepážce České pošty.

    Vyplnit formulář

  • Reklamaci lze zadat i na České poště nebo telefonicky - v Internetovém bankovnictví nebo v aplikaci ČSOB Smart klikněte na „Zavolejte mi“ a obratem se s vámi spojíme. K dispozici je také naše infolinka 495 300 300.
Zaplatil/a jsem na přepážce České pošty a platba se odepsala chybně
  • Vyplňte prosím tento formulář a v něm vyberte typ reklamace: Reklamace výběru a vkladu na přepážce České pošty.

    Vyplnit formulář

  • Reklamaci lze zadat i na České poště nebo telefonicky - v Internetovém bankovnictví nebo v aplikaci ČSOB Smart klikněte na „Zavolejte mi“ a obratem se s vámi spojíme. K dispozici je také naše infolinka 495 300 300.

 

Jiná reklamace nebo stížnost

Potřebuji zadat jiný typ reklamace nebo stížnosti
  • Vyplňte prosím tento formulář, v něm vyberte typ reklamace: Jiný typ reklamace či stížnosti a popište nám co nejpřesněji váš požadavek.

    Vyplnit formulář

  • Spojit se s námi můžete i telefonicky - v Internetovém bankovnictví nebo v aplikaci ČSOB Smart klikněte na „Zavolejte mi“ a obratem se s vámi spojíme. K dispozici je také naše infolinka 495 300 300.