Kontakty

Chci radu po telefonu

Máte napadený účet?

Zavolejte na naši nonstop linku pro hlášení internetových podvodů, podezřelých telefonátů nebo neznámých plateb z vašeho účtu.

Více o hlášení podvodů.

Infolinka nonstop

Zeptejte se na cokoli ohledně peněz, včetně zablokování karet a bankovnictví.

Jsme tu pro vás, volejte kdykoli.

Může se vám ozvat náš hlasový automat.

Kate

Virtuální asistentka Kate je vám neustále k ruce v aplikaci ČSOB Smart.

Stačí na ni ťuknout a říct nebo napsat, co potřebujete.

Linka pro seniory

Podpora elektronického bankovnictví a platebních karet

  • Volejte v pracovní dny od 8 do 20 hodin na číslo 495 800 111.
Přednostní volání

Nechte si obratem, bez dalšího ověřování zavolat přes ikonu „Zavolejte mi“. Najdete ji v ČSOB Smart nebo v internetovém bankovnictví.

Chci schůzku s bankéřem

Kdy se vám to hodí?

Zamluvte si termín schůzky

Osobně na pobočce Online videoschůzka Schůzka po telefonu

Napište nám

Centrála ČSOB

Československá obchodní banka, a. s.
Radlická 333/150
150 57 Praha 5

BIC (SWIFT) CEKOCZPP
Datová schránka 8qvdk3s

Máte podnět nebo reklamaci?

Objevili jste nesrovnalost mezi platbami nebo nám jen chcete něco vzkázat? Podívejte se, jak na to.

Zjistit více

Jen upozorňujeme, že hovory na našich linkách nahráváme. To abychom pro vás mohli služby co nejvíce vylepšit. Více najdete v Informacích o zpracování osobních údajů.