Kontakty
Chci radu po telefonu
Máte napadený účet?
Zavolejte na naši nonstop linku pro hlášení internetových podvodů, podezřelých telefonátů nebo neznámých plateb z vašeho účtu.
Infolinka nonstop
Zeptejte se na cokoli ohledně peněz, včetně zablokování karet a bankovnictví.
Jsme tu pro vás, volejte kdykoli.
Může se vám ozvat náš hlasový automat.
Kate
Virtuální asistentka Kate je vám neustále k ruce v aplikaci ČSOB Smart.
Stačí na ni ťuknout a říct nebo napsat, co potřebujete.
Linka pro seniory
- Speciálně vyškolení bankéři se vám budou věnovat na čísle 800 300 300.
- Zajímavé informace o službách pro seniory jsme shrnuli do praktického Průvodce.
Podpora elektronického bankovnictví a platebních karet
- Volejte v pracovní dny od 8 do 20 hodin na číslo 495 800 111.

Nechte si obratem, bez dalšího ověřování zavolat přes ikonu „Zavolejte mi“. Najdete ji v ČSOB Smart nebo v internetovém bankovnictví.
Chci schůzku s bankéřem
Kdy se vám to hodí?
Zamluvte si termín schůzky
Napište nám
Centrála ČSOB
Československá obchodní banka, a. s.
Radlická 333/150
150 57 Praha 5
BIC (SWIFT) CEKOCZPP
Datová schránka 8qvdk3s
Máte podnět nebo reklamaci?
Objevili jste nesrovnalost mezi platbami nebo nám jen chcete něco vzkázat? Podívejte se, jak na to.
Jen upozorňujeme, že hovory na našich linkách nahráváme. To abychom pro vás mohli služby co nejvíce vylepšit. Více najdete v Informacích o zpracování osobních údajů.