Účet pro seniory

Účet pro seniory

Se zvýhodněním od 65 let a vedením zdarma

Jak získat vánoční odměnu až 2 000 Kč?

  1. Sjednejte si účet online nebo po telefonu.
  2. Přihlaste se do aplikace ČSOB Smart a do týdne vám připíšeme prvních 500 Kč do začátku.
  3. Dalších až 1 500 Kč získáte za alespoň 5 plateb kartou měsíčně po dobu 3 měsíců (dostanete 3 x 500 Kč).
    Odměny za platby kartou vám pošleme na účet nejpozději do 15. dne následujícího měsíce.

Kompletní pravidla akce

Tip: Nečekejte na doručení karty a přidejte si ji hned do Apple Pay nebo Google Pay v ČSOB Smart na záložce Karty.
Info
Odměna i pro stávající klienty

Odměnu 500 Kč dostanete, i když už u nás účet máte (sjednaný v roce 2023 a dříve). Jen si naveďte důchod na účet u nás nejpozději do konce června.

Hlavní výhody

Ušetříte za složenky
Neplatíte za vybrané platební příkazy.
Donáška hotovosti
Jednou za měsíc vám zdarma přivezeme až 20 000 Kč, kam zrovna potřebujete.
Výběry z účtu zdarma
Bez omezení z našich bankomatů a 1x měsíčně na poště.
Nikam chodit nemusíte
Pomůžeme vám, abyste dostávali důchod od ČSSZ na účet u nás.
Banka online
Kdekoliv a ihned zjistíte, kolik máte na účtu nebo zaplatíte složenku.
2 karty k účtu zdarma
Můžete mít jednu kartu pro sebe a druhou třeba pro manželku/a.

Vyberte si, jak chcete účet založit

Řekněte si o nastavení zvýhodnění pro klienty od 65 let

Pobočka

Sjednat schůzku

Česká pošta

Vyhledat poštu

Telefonicky

Online

Mám zájem

Výhody za aktivitu

Být aktivní na účtu se vyplácí. Na své výhody se zeptejte virtuální asistentky Kate v aplikaci ČSOB Smart.

Sazebník Plus Konta a Poštovního účtu se zvýhodněním od 65 let

Plus Konto a Poštovní účet? Jsou naprosto stejné. Poštovní účet ale získáte jen na České poště, se kterou spolupracujeme. Oba účty můžete obsluhovat na jakékoli naší pobočce i poště.

 

Vybrané služby Cena
Vedení účtu zdarma 1)
Zasílání výpisu měsíčně - elektronicky/poštou zdarma / 65 Kč
Poskytnutí debetní karty 2 karty zdarma
Výběr hotovosti debetní kartou z bankomatu ČSOB v ČR / z bankomatu jiné banky v ČR nebo výběr hotovosti v EUR z bankomatů v zemích EU / EHP a ve Švýcarsku, Monaku, Andoře, a Vatikánu zdarma / 40 Kč
Odchozí úhrada zadaná v Internetovém bankovnictví nebo ČSOB Smartu zdarma
Donáška hotovosti na adresu 2) zdarma 2) / 65 Kč
Výběr hotovosti v pobočkách České pošty, s.p. 3) zdarma 3) / 50 Kč

1) Nový klient žádá o zvýhodnění přímo při zakládání Plus Konta nebo Poštovního účtu.

2) Pro klienty Plus Konta nebo Poštovního účtu se zvýhodněním od 65 let je jedna donáška hotovosti na adresu v zúčtovacím období zdarma.

3) Jeden výběr mají klienti Plus Konta nebo Poštovního účtu v zúčtovacím období zdarma

Poplatky uvedené v této části jsou výňatkem z plného znění, které naleznete v našem Sazebníku. A všechny úrokové sazby jsme pro vás připravili v tomto přehledu.

Ovládání účtu nebylo nikdy jednodušší

Účet založíte teď i v ČSOB Smart

  • Rychlé sjednání přes bankovní identitu
  • Digitální karta pro okamžité placení
  • Pohodlné a jednoduché ovládání

Tipy pro život v penzi

Když přestanete chodit do práce a žijete z důchodu, některé věci se změní. Jak se to dotkne vašich peněz. Co je dobré udělat jako první? Jak se připravit na nečekané situace? Poradíme.

Důchod s úsměvem

Inspirujte se, jak si nastavit naše služby co nejvýhodněji

Průvodce světem financí seniora

V deseti příběhových kapitolách

Co by se vám mohlo hodit

Spořicí účet

Schovejte si peníze na nečekané situace
Mám zájem

Kontokorent

Rezerva, která počká, než ji budete potřebovat
Mám zájem

Pojištění internetových rizik

Pro váš bezpečný pohyb v online světě
Mám zájem

Na co se nás často ptáte

Nastaví se mi výhody pro klienty starší 65 let automaticky?

O zvýhodnění je dobré požádat hned při zakládání nového účtu. Pokud už náš účet máte, zeptejte se na zvýhodnění pro seniory na poště nebo některé z našich poboček.

Mohu mít na účtu vedenou další osobu?

Ano, disponenta na účtu doporučujeme. Může vám například vybrat peníze z účtu, když vám nebude dobře nebo vám pomoct s využíváním bankovnictví v počítači nebo mobilu.

Když si s něčím nebudu vědět rady, na koho se můžu obrátit?

K dispozici jsou Vám pracovníci na pobočkách ČSOB a České pošty. Z pohodlí domova můžete využít infolinku +420 800 300 300. Pokud využíváte mobilní nebo i internetové bankovnictví stačí „kliknout“ na symbol telefonku a my vám za chvíli zdarma zavoláme zpět.

Jak mohu komunikovat s virtuální asistentkou Kate?

Stačí se přihlásit do mobilního bankovnictví ČSOB Smart a zadat požadavek buď hlasově nebo písemně. Virtuální asistentka vám pomůže v mnoha situacích. Třeba když budete potřebovat znát svůj PIN ke kartě, stačí říct jednoduše: Jaký mám PIN?