Reklamační řád
Něco se nám nepovedlo?
Chcete podat reklamaci, stížnost, připomínku?
Je nám líto, že nejste spokojeni, samozřejmě se budeme snažit vám maximálně vyjít vstříc a vše napravit.
Dejte nám vědět co nejdříve
Když něco není v pořádku, neotálejte, dejte nám vědět, co se stalo i jak máme situaci napravit. Určitě nezapomeňte uvést své jméno, příjmení, datum narození a kontaktní adresu, popř. telefon či e-mail. Obrátit se na nás můžete:
- Elektronicky třeba formulářem či přes datovou schránku 8qvdk3s (zprávu označte „Reklamace služeb“)
- Dopisem na adresu ČSOB, útvar Péče o klienta, Radlická 333/150, 150 57 Praha 5
- Osobně na kterékoli pobočce
- Telefonicky na čísle +420 495 300 300
Uděláme vše pro brzké vyřízení
- Do řešení se pustíme obratem – oblast plateb vyřizujeme do 15 pracovních dnů od doručení, ostatní záležitosti do 30 dnů (ve výjimečných případech vás upozorníme na delší lhůty)
- V případě nejasností se vám ozveme – pokud by nám nějaké informace chyběly, požádáme vás o jejich doplnění (to však může prodloužit lhůtu)
Výsledek vám sdělíme dopisem či e-mailem. Kdybyste s ním nesouhlasili, můžete se obrátit na Ombudsmana skupiny ČSOB, případně i na soud, finančního arbitra či Českou národní banku.
Pokud byla smlouva uzavřena online, můžete využít internetovou platformu pro řešení sporů online založenou Evropskou komisí. Více informací.
Pravidla řešení podání podrobně upravuje Reklamační řád. Jeho platné znění najdete zde na webu i v pobočkách. Informace v Reklamačním řádu mají vždy přednost před těmito pokyny.