Pojištění ochrany nákupu a prodloužené záruky
Kdy se vám může pojištění hodit?
Limity pojistného plnění
Maximální roční limit pojistného plnění | Jak dlouho pojištění platí | |
---|---|---|
Ochrana nákupu | 70 000 Kč | 12 měsíců od nákupu nebo dodání věci |
Prodloužená záruka | 70 000 Kč | 12 měsíců od konce záruční doby |
Pojištění platí na všechno, co ze svého účtu zaplatíte kartou nebo převodem, s výjimkou například potravin, oděvů a obuvi, cenností a motorových vozidel.

Chcete nahlásit pojistnou událost?
Pro nahlášení škody prosím pokračujte na stránkách ČSOB Pojišťovny.
Poplatky uvedené v této části jsou výňatkem z plného znění, které najdete v našem Sazebníku.
Poskytovatelem pojištění je ČSOB Pojišťovna, a. s. Pojistníkem je ČSOB a. s.
Často kladené otázky
Na které věci se pojištění vztahuje?
Pojištění se vztahuje na skoro všechny nové zakoupené věci s cenou nad 2 000 Kč (vč. DPH), které zaplatíte z vašeho účtu u nás.
Nejčastěji ho využijete na:
- domácí spotřebiče a další vybavení domácnosti,
- audio a video techniku,
- mobily, tablety i jejich displeje,
- sportovní vybavení,
- hobby nářadí a hračky,
- zahradní nábytek.
A spousty dalších věcí. Vlastně by bylo asi snazší vyjmenovat, na co se pojištění nevztahuje. Patří mezi ně oblečení a obuv, potraviny, živé rostliny a zvířata, motorová vozidla, cennosti nebo třeba věci sloužící k podnikání. Kompletní přehled výluk najdete v Informacích pro pojištěné.
Kolik koupených věcí mám pojištěných?
Pojištěné máte naráz všechny vaše věci, které koupíte. Jejich počet není nijak omezený. Takže už nemusíte při nákupu nových věcí přemýšlet, jestli je chcete pojistit nebo ne. Navíc je máte pojištěné první rok proti krádeži a rozbití a zároveň u nich máte i o rok delší záruku. Stačí za ně jen zaplatit z vašeho účtu u nás.
Vztahuje se prodloužená záruka/ochrana nákupu i na věci zakoupené přes internet?
Ano, jen je potřeba splnit všechny tyto podmínky:
- zboží jste zakoupili v ČR nebo v internetovém obchodě s českou doménou (a v českém jazyce),
- zaplatili jste ho v plné výši z vašeho účtu u nás,
- zakoupená věc byla nová s kupní cenou minimálně 2 000 Kč.
Například nákup nového monitoru na Allegro je pojištěný. Stejný nákup na AliExpressu už ale pojištěný nebude.
Vztahuje se pojištění i na věci pořízené na splátky?
Ano, ale všechny splátky musí být uhrazené z vašeho účtu. Při posuzování škodní události od vás ale budeme potřebovat i vyjádření prodejce.
Jaká je podoba pojistného plnění v případě uznané pojistné události?
Pokud je možné věc opravit, proplatíme vám opravu (maximálně do výše kupní ceny). Oprava musí být provedena autorizovaným servisem v České republice. Pokud není možné věc opravit nebo byla odcizena, dostanete částku na nákup stejné nebo srovnatelné nové věci (maximálně do výše kupní ceny původní věci).
Vzniklou škodu uhradíme do výše 70 000 Kč, vy neplatíte žádnou spoluúčast.
Kdo si může pojištění sjednat?
Pojištění si můžete sjednat, pokud u nás máte běžný účet a už vám bylo 18 let.
Jak budu pojištění platit?
Platba za pojištění probíhá automaticky, nemusíte se tak o nic starat. Vždy v půlce měsíce se částka strhne z vašeho účtu.