Ombudsman skupiny ČSOB
Vždy nejdříve podejte reklamaci
Pokud s našimi službami nejste spokojeni nebo jsme někde udělali chybu, dejte nám vědět co nejdříve. Reklamaci podejte vždy přímo u společnosti, ke které máte výhrady. Ombudsman může posoudit odvolání proti výsledku reklamace.
Když nejste s výsledkem reklamace spokojeni
Tým ombudsmana skupiny ČSOB prověří, jestli vaše reklamace nebo stížnost, byla správně řešena.
Popište situaci a výsledek reklamace ombudsmanovi
Ten vaše podání nezávisle prověří a navrhne řešení problému
Váš podnět může sloužit i jako zpětná vazba pro vylepšení našich služeb
Kontakty na ombudsmana
Ombudsmanem skupiny ČSOB je Martin Kovář
- kontaktní formulář
- ombudsman@csob.cz
- Ombudsman ČSOB, Radlická 333/150, 150 57 Praha 5