Hlasový automat

Hlasový automat

Technika umí divy! Na infolince nemusíte čekat, až se uvolní náš bankéř. Hned mluvíte s chytrým automatem. Vyslechne si vás a buď sám odpoví, nebo vás přepojí dále.

Jak hlasový automat pomáhá

Tipy, jak si efektivně popovídat

Snažte se jít rovnou k věci, bez podrobností kolem

Potřebuji odblokovat internetové bankovnictví.

No, jak bych to řekl… nejde mi to… poslat peníze Jirkovi… prostě nemůžu otevřít účet… nefunguje mi to.

Buďte struční, ale ne zas moc. Pomůže konkrétní popis toho, co chcete udělat

Chci navýšit limit na kartě.

Včera jsem platila v pekárně a šlo to a pak v drogérii už ne.

Potřebuji odblokovat internetové bankovnictví.

Nejde mi to... nevím, kde najdu PIN a potřebuju zaplatit v tady tom e-shopu...

Na otázky hlasového automatu se pokuste reagovat přímo, klidně jen jedním slovem. Vyhněte se dalším detailům

Příklad: Podáváte reklamaci vkladu do bankomatu a hlasový automat se vás ptá: Byl vklad proveden prostřednictvím bankomatu?

Ano.

No, on mi ten bankomat něco hlásil, tak jsem to zkusil znovu a asi to neprošlo.

Nechte automat domluvit
Je to jen automat, bohužel zatím neumí zároveň poslouchat i odpovídat.

Pokud hlasový automat nerozumí vašemu požadavku, zkuste jiná slova nebo zformulujte požadavek jinak

Příklad: Potřebuju poradit s penězmi. Kam mám jít? Hlasový automat odpoví: Omlouvám se, ale nerozumím. Specifikujte prosím ještě jednou, s čím Vám mohu pomoci. 

Chci sjednat schůzku.

Vždyť už jsem vám to říkal! Kolikrát to mám opakovat. Chci se s někým od vás sejít.

Vyhněte se rušivým zvukům z okolí
Při rozhovoru s hlasovým automatem nemluvte souběžně s nikým jiným. Například křik nebo pláč dětí může zkreslovat vaše sdělení. Někdy může rušit i příliš velký hluk ulice.

Nejčastější požadavky klientů