Hlášení internetových podvodů

Hlášení internetových podvodů: kdy volat na naši novou linku?

Máte podezření, že vám někdo přes internet napadl účet, nebo se o to právě pokouší? Okamžitě volejte Hlášení internetových podvodů +420 499 900 010. U internetových podvodů jde často o minuty a naše nová linka je tu od toho, abyste se bez čekání dovolali rovnou specialistovi.

02/2023

„Není nic staršího než včerejší noviny,“ říkal Karel Čapek. A tenhle článek je starý už víc než rok. Tak pozor, některé věci už nemusí platit. Možná raději mrkněte na aktuální články.

Hlášení internetových podvodů je zbrusu nová „tísňová linka“ pro naše klienty, kteří se setkali s útokem na své internetové bankovnictví nebo aplikaci ČSOB Smart. Číslo +420 499 900 010 funguje nonstop, ať už voláte z Česka nebo ze zahraničí. Přepojíme vás rovnou na operátora, žádní roboti, žádné „pro internetové podvody stiskněte jedničku“.

Příklady, kdy volat na Hlášení internetových podvodů

  • Narazíte na podivnou platbu v historii internetového bankovnictví nebo ČSOB Smart, a vůbec netušíte, kde se tam vzala.
  • Zjistíte, že máte zavirovaný počítač, na kterém se běžně přihlašujete do internetového bankovnictví
  • Volal vám někdo, kdo se představil jako bankéř nebo policista. Tvrdí, že váš účet byl napaden a vy si chcete ověřit, jestli to není podvod.
  • Zadali jste údaje o kartě do falešné platební brány, kam vás odkázal zájemce o vaše zboží na online bazaru.
  • Nechali jste se přesvědčit k až podezřele výhodné investici. Zrovna jste tam poslali peníze, a teď vám docvaklo, že to asi nebyl nejlepší nápad.

Na lince Hlášení internetových podvodů vám to pokaždé zvednou odborníci na internetové podvody. Poradí, co máte dělat a co naopak rozhodně nedělat. Pokud bude třeba, nastartují ochranné mechanismy na straně banky, abyste pokud možno nepřišli o peníze a citlivá data. Když během hovoru vypadne spojení, zavoláme vám co nejdřív zpátky.

Kvůli blokací karty volejte starý dobrý Helpdesk

Se vším kolem internetové bezpečnosti jsme až dosud radili a pomáhali na Helpdesku Internetového bankovnictví +420 495 800 111. Teď, když na internetové podvody máme speciální linku, zůstává ta původní pro všechny ostatní hovory: blokování platebních karet, technické problémy s internetovým bankovnictvím a mobilními aplikacemi, ztracená hesla apod.

Není také od věci mít přehled o tom, jak internetoví podvodníci pracují a jaké triky na své oběti zkoušejí. Koukněte na naši stránku Braňte se rozumem, kde najdete nejoblíbenější triky „Volačů a Klikačů“.

Přečtěte si také

Tipy a návody
Poradíme, jak neplatit zbytečně moc za směnárny, bankomaty i ubytování nebo jak si našetřit na příští dovolenou.
Tipy a návody
Co s hromadou mincí, jakmile naplníte prasátko? Zajděte do banky nebo na poštu a vložte si je zdarma na účet. Přečtěte si, jak na to.
Tipy a návody
V zahraničí se u bankomatu a při placení kartou často setkáte s nabídkou zaúčtování v korunách známou jako DCC. Většinou se nevyplatí, někdy ale ano. Přečtěte si proč.