Kontakty a informace pro neslyšící a nedoslýchavé
Informace pro případ ztráty, odcizení, zneužití nebo neoprávněného použití platebních prostředků
Máte napadený účet, řešíte zneužití přihlašovacích údajů?
Zavolejte s pomocí blízkého nebo tlumočníka ze znakového jazyka na naši nonstop linku pro hlášení internetových podvodů, podezřelých telefonátů, neznámých plateb z vašeho účtu nebo zneužití vašeho elektronického bankovnictví nebo bankovní identity Více o hlášení podvodů
+420 499 900 010Potřebujete zablokovat kartu?
Při ztrátě nebo krádeži přes naší aplikaci ČSOB Smart
- V sekci karet ve Smartu vyhledejte kartu, kterou postrádáte.
- Vyberte červené tlačítko „Zablokovat“ a volbu „Trvale zablokovat“
- Vyberte důvod blokace. A rovnou vám vydáme i novou kartu.
- Nebo napište ve Smartu naší Kate: „Zablokuj kartu.“ Ona už vám poradí, jak to přesně udělat.
Přes nonstop linku
Požádejte blízkého nebo tlumočníka ze znakového jazyka, ať nám zavolá na linku Podpory elektronického bankovnictví a platebních karet. Zde můžete kartu zablokovat i v případě podezření, že vám kartu někdo zneužívá.
24 hodin, 7 dní v týdnu
Ztrátu, odcizení zneužití nebo neoprávněné použití platební karty a přístupů do elektronického bankovnictví nahlásíte také online.
Napište nám na nonstop online chat.
S čímkoli se na nás můžete obrátit i osobně. Rádi vás přivítáme na jakékoli naší pobočce.