Internetové bankovnictví

Internetové bankovnictví

Celá banka ve vašem počítači

Všechno pohromadě
Své účty, spoření, investice, pojistky i hypotéku máte na jednom místě.
Online sjednání
Nový účet, pojistku a další služby si vyřídíte na pár kliků.
Bezpečnost
Vy se ke svým penězům dostanete snadno. Nikdo cizí nemá šanci.

Co vám Internetové bankovnictví nabízí

Možnosti sjednání

Jak sjednání online a po telefonu probíhá?

  1. Vyplníte online/po telefonu žádost
  2. Smlouvu s identifikačním číslem (jednorázové uživatelské jméno) vám zašleme kurýrem
  3. Po podpisu smlouvy vám ještě pošleme SMS zprávou jednorázový PIN
  4. Tyto údaje (identifikační číslo a PIN) zadáte pro první přihlášení na online.csob.cz a nastavíte si své vlastní trvalé přístupové údaje

Kdo může o internetové bankovnictví požádat?

Internetové bankovnictví online může sjednat zletilý majitel účtu, svéprávná osoba s platným občanským průkazem, české národnosti. Nebo zákonný zástupce pro nezletilého majitele účtu české národnosti.

Cizincům a disponentům rádi zřídíme Internetové bankovnictví na pobočce.

Online

Na pobočce

Po telefonu

Zavolejte nám a vyplníme s vámí žádost o internetové bankovnictví.

Do internetového bankovnictví se přihlásíte ČSOB Identitou

Co ČSOB Identita je, jak funguje a jak zjistit své uživatelské jméno a heslo, zjistíte v našich návodech #JakNaTo.

Smart klíč

Aplikace Smart klíč nahrazuje zastaralé SMS kódy biometrií – otiskem prstu nebo FaceID. Je rychlá, bezpečná do internetového bankovnictví se s ní přihlásíte tak rychle, jak to jen jde. Nemusíte dokonce ani zadávat uživatelské jméno a heslo. Jen načtete QR kód, potvrdíte a jste tam.

Zjistit více
Od 1. září účtujeme podle aktuálního sazebníku 2,50 Kč za potvrzení transakcí SMS klíčem. S aplikací Smart klíč je to zdarma.

Chcete pomoci s nastavením? Tady vám poradíme

Není známkou slabosti přiznat barvu, že vám něco není jasné. V návodech #JakNaTo najdete odpovědi na všechno kolem internetového bankovnictví, ale i třeba našich mobilních aplikací.

Chci poradit

Na mobilu doporučujeme aplikaci ČSOB Smart

  • Aplikace pro mobilní bankovnictví
  • Umí všechno, co internetové bankovnictví na počítači
  • Ovládání navržené na míru mobilům

Často kladené dotazy

Jaké technické parametry musí mít můj PC?

Software

Aktuální internetový prohlížeč (se 128bitovým šifrováním, povoleným skriptováním a cookies, s nejnovější aktualizací)

  • Google Chrome aktuální verze, max. rok zpětně
  • Microsoft Edge aktuální verze, max. rok zpětně
  • Mozilla Firefox aktuální verze, max. rok zpětně
  • Safari aktuální verze, max. rok zpětně

Operační systém (s nejnovější aktualizací)

  • Windows poslední dvě verze
  • macOS poslední tři verze

V případě používání čipových karet, jsou pro prohlížeče k dispozici doplňky pro komunikaci mezi přohlížečem a čipovou kartou (standardní doplňky pro Chrome, Microsoft Edge na jádru Chromium a Mozila Firefox, resp. Java pro Safari ve verzích, které ji podporují).

Použití jiných nebo starších verzí operačních systémů a prohlížečů, než které doporučujeme, je možné, ale není garantována plná funkčnost služeb nebo správné zobrazení obsahu. Obecně je žádoucí mít takové verze operačního systému a prohlížeče, které jsou podporovány i ze strany dodavatele.

Hardware

Osobní počítač

  • procesor Intel Pentium, příp. AMD (nebo obdobný)
  • rozlišení monitoru 1024 × 768 bodů nebo vyšší

Operační paměť

  • 512 MB a více

Je možné si vypnout funkci „Zjednodušené potvrzování plateb“? Pokud ano, tak kde?

Tzv. „zjednodušené potvrzování plateb“ nabízí pouze vylepšené internetové bankovnictví, do kterého se klienti přihlašují ČSOB Identitou. Funguje u úhrad mezi důvěryhodnými a vlastními účty a u plateb do 500 Kč. Pokud si i je přejete potvrzovat SMS nebo Smart klíčem či certifikátem, můžete si tuto funkci vypnout v Portálu ČSOB Identity.

Jak přesně ve vylepšeném Internetovém bankovnictví funguje tzv. „důvěryhodný účet“? A  jak do jejich seznamu nějaký přidám?

Pokud si vybraný účet přidáte mezi důvěryhodné, pak platby na něj nebudete muset v budoucnu již potvrzovat SMS klíčem, Smart klíčem ani certifikátem. Prostě platbu rovnou odešlete.

Na seznam důvěryhodných účtů si vybraný účet přidáte při zadávání platby – v prvním kroku formuláře pod políčkem „číslo účtu“ zvolte „přidat účet mezi důvěryhodné“.

Seznam důvěryhodných příjemců naleznete ve „Vzorech“ (menu / Platby / Vzory), kde můžete příjemce ze seznamu i odebrat.

Zobrazit více dotazů