Xiaomi Pay

Xiaomi Pay

Zaplaťte u pokladny chytrým náramkem

  • Nemusíte hledat peněženku a vytahovat kartu
  • Funguje všude, kde berou bezkontaktní karty, i v bankomatech
  • Už se vám nestane, že zůstanete bez peněz – náramek máte všude s sebou
  • Platba funguje, i když nemáte kartu nebo telefon poblíž
  • Bezpečnost nade vše – v náramku nejsou žádná citlivá data

Platit s Xiaomi Pay je hračka

Vybírejte bezkontaktně z bankomatů

Co potřebujete pro Xiaomi Pay

  1. Kompatibilní zařízení Xiaomi s podporou NFC (například chytré náramky Xiaomi Mi Smart Band 6+7 NFCdalší)
  2. Aplikaci Mi Fitness (Xiaomi Wear) (původně Zepp Life nebo Xiaomi Mi Fit), kterou si stáhnete zdarma z Google Play nebo App Store (slouží pro komunikaci mobilu s náramkem)
  3. Aplikaci ČSOB Smart klíč pro potvrzení požadavku na digitalizaci karty
  4. Kartu Mastercard nebo Visa ČSOB nebo Poštovní spořitelny (debetní, kreditní) a minimální věk 13 let. Platforma Xiaomi Pay nepodporuje tzv. stravenkové karty.

 

TIP: Pokud kartu nemáte po ruce, všechny údaje o kartě najdete v aplikaci ČSOB Smart.

 

Jak na aktivaci v aplikaci Zepp Life

  1. Zařízení spárujte s mobilem přes aplikaci Zepp Life (původně Xiaomi Mi Fit) – klikněte na ikonu „Profil“ > „Přidat zařízení“ > „Náramek“ nebo „Hodinky“
  2. Na stejném místě v detailu náramku zvolte „Karty“ > „Bankovní karta“
  3. Aplikace vás vyzve k vytvoření nového „Mi účtu“ nebo přihlášení do stávajícího
  4. Nastavíte si 6místný PIN zařízení, který slouží k ochraně při ztrátě nebo jeho odcizení
  5. Přidáte svou kartu tím, že ji vyfotíte nebo opíšete její údaje
  6. Zobrazí se obrazovka „Ověření totožnosti“ s chybovou hláškou „Ověření jste nedokončili…“. Můžete však přejít do bankovní aplikace ČSOB Smart klíč a tam požadavek potvrdit. Od ČSOB obdržíte potvrzovací SMS nebo e-mail o přidání karty.
  7. V aplikaci Zepp Life je nadále zobrazovaná chybová hláška „Ověření jste nedokončili…“. Když aplikaci vypnete (zrušíte i na pozadí) a zapnete, tak se přidaná karta již zobrazí. (Pozn.: požádali jsme společnost Xiaomi o součinnost při odstranění této chyby.)

 

Jak na aktivaci v aplikaci Mi Fitness

  1. Stáhněte aplikaci Mi Fitness (Xiaomi Wear) pro Android nebo Apple iOS a vytvořte si v ní profil
  2. Spárujte vaše zařízení s aplikací – v aplikaci zvolte „Zařízení > Přidat zařízení“ a spárovat
  3. Klikněte v aplikaci na ikonku Xiaomi Pay a nastavte si PIN
  4. Klikněte na Xiaomi Pay, zvolte Přidat, a vyplňte údaje z karty (číslo karty, embosované jméno, expirace, CVV), a pokračujte dál na další potvrzovací obrazovky
  5. Mi Fitness zobrazí na další obrazovce text „Aplikace banky“, na který se však nedá kliknout. Nyní si otevřete bankovní aplikaci ČSOB Smart klíč a požadavek potvrďte.
  6. A je hotovo – zároveň obdržíte potvrzení do SMS nebo e-mail o přidání karty do Xiaomi Pay

 

Časté dotazy

Jaká zařízení podporují Xiaomi Pay?
  • Kompatibilní zařízení Xiaomi (například chytré náramky Xiaomi Mi Smart Band 6+7 NFC)
  • Mobily Xiaomi nadále pracují s platební technologií Google Pay
Co je to NFC čip?
  • NFC (Near-Field Communication) je technologie umožňující rychlou výměnu dat na krátkou vzdálenost
  • Díky NFC čipu můžeme platit bezkontaktně
Je tato služba bezpečná?
  • Při NFC platbách v obchodech je vaše karta zašifrována jednorázovým kódem, který neobsahuje žádné osobní údaje, obchodník se číslo vaší karty nedozví
  • Na rozdíl od platební karty náramek navíc chrání zámek obrazovky (6místný PIN), takže s ním zaplatíte jen vy
Kde najdu přehled plateb provedených s Xiaomi Pay?
  • Všechny platby kartou (jak plastovou, tak digitalizovanou v Xiaomi Pay) najdete přehledně v internetovém bankovnictví, v aplikaci ČSOB Smart i ve výpisu
  • V aplikaci Mi Fitness (Xiaomi Wear), (původně Zepp Life nebo Xiaomi Mi Fit) uvidíte několik posledních transakcí s vybranou kartou v daném zařízení
Mohu s pomocí Xiaomi Pay platit i v zahraničí?
  • Ano, vaše zařízení se chová jako standardní platební karta
Musím být při platbě online?
  • Ne, pro placení internet nepotřebujete
  • Pokud však chcete zobrazit transakce, digitalizovat kartu či digitalizovanou kartu odstranit, je potřeba se připojit
Musím mít zařízení při platbě připojeno k telefonu?
  • Ne, při platbě telefon při sobě mít nepotřebujete
  • Telefon potřebujete pouze, pokud měníte nastavení (např. 6místný PIN, digitalizovat kartu, případně digitalizovanou kartu odstranit)
Je tato služba zdarma?
  • Xiaomi Pay je zdarma
  • Poplatky za bezkontaktní placení a výběry z bankomatu jsou shodné s poplatky za platby plastovou kartu
  • Bezkontaktní platby jsou však vždy zdarma
Mohu do svého náramku přidat více karet?
  • Ano, do Xiaomi Pay je možné přidat více karet, max. 8
  • Jednu fyzickou/plastovou kartu můžete digitalizovat opakovaně a do různých zařízení
  • V jeden okamžik můžete mít až 10 digitálních karet k jedné plastové kartě
Jaký je nastavený limit na digitální kartě v chytrém náramku?
  • Limit pro platby u obchodníků je stejný jako na plastové kartě
Můžu své plastové karty i nadále používat, když je pozastavím nebo odstraním v Xiaomi Pay?
  • Ano, ovšem pokud zablokujete svou plastovou kartu, automaticky se zablokuje i v Xiaomi Pay
Co mám dělat, když ztratím chytrý náramek? 
  • Při ztrátě náramku můžete digitalizovanou kartu z Xiaomi Pay odebrat v aplikaci aplikaci Mi Fitness (Xiaomi Wear), (původně Zepp Life nebo Xiaomi Mi Fit)
  • Pro blokaci volejte 495 800 111
  • Další tipy najdete na www.csob.cz/ztratakarty
Co když zapomenu PIN pro odemčení zařízení?
  • Pokud si na PIN nevzpomenete, můžete jej změnit v aplikaci Mi Fitness (Xiaomi Wear), (původně Zepp Life nebo Xiaomi Mi Fit) nebo resetovat zařízení do továrního nastavení
Je zde ochrana proti zneužití?
  • Abyste mohli zaplatit kompatibilním zařízením, musíte ho nejdřív odemknout 6místným PINem
  • Zařízení je odemčené max. 24 hodin nebo do jeho nejbližšího sundání (přeruší se monitoring srdečního tepu – je zaznamenáno sundání z ruky)
Kde mohu službu Xiaomi Pay používat?
  • Zařízením s Xiaomi Pay lze platit ve všech obchodech s bezkontaktními terminály, což jsou již téměř všechny v ČR a mnoho v zahraničí
  • Vyberete z bezkontaktního bankomatu – jenom ČSOB jich má v ČR přes 650 (najděte si ten nejbližší v přehledné mapě)
Co mám dělat, když vyprší platnost platební karty?
  • Pokud skončí platnost plastové platební karty, automaticky se zablokují i všechny její digitální karty
  • Jakmile si ale aktivujete obnovenou kartu (s prodlouženou platností) automaticky se obnoví i její digitalizované karty
  • Novou kartu si aktivujte ještě před ukončením platnosti původní karty, aby nedošlo přerušení platnosti
  • Pokud se u nové karty mění typ (např. z Mastercard na Visa a naopak), je potřeba ji do zařízení nově nahrát
Vyskytl se problém s kartou při nahrávání do Xiaomi Pay?
  • Karta může být neplatná nebo neaktivní
  • Karta možná není podporována pro Xiaomi Pay (např. Business karty)
  • Je možné, že kartě brzy končí platnost
  • Kartu nelze nahrát, pokud vám ještě nebylo 13 let
Můžu náramkem platit i na poště?
  • Na poště zaplatíte s Xiaomi Pay za běžné zboží a služby (známky, obálky, poštovné atd.) jako v obchodě
  • Přes Xiaomi Pay však nelze provést transakce specifické pro Českou poštu, například vklad na účet, výběr z účtu, příkaz k úhradě, platba složenek atd.
Lze vkládat hotovost do vkladového bankomatu pomocí digitalizované karty?
  • Bohužel, tuto transakci lze provést pouze s plastovou kartou
Lze karty Visa i Mastercard použít ve všech náramcích Xiaomi?
  • V appce Mi Fitness můžete spárovat Xiaomi Mi Smart Band 7 NFC s kartou Visa i Masterard. Starší typ Xiaomi Mi Smart Band 6 NFC lze spárovat v této aplikaci pouze s kartami Mastercard.
  • Když používáte aplikaci Zepp Life, lze oba podporované typy náramků (Xiaomi Mi Smart Band 6+7 NFC) spárovat pouze s kartou Mastercard.