Převeďte si účet k nám

Je to jednodušší, než se na první pohled zdá

Převést účet k nám otvírá cestu k odměnám

Dejte nám vědět a vše zařídíme za vás

  • Stačí jeden podpis a dál se o nic starat nemusíte
  • Nemusíte zadávat znovu trvalé platby ani inkasa
  • Požádat o převod můžete telefonicky i na pobočce
  • Za aktivní využívání účtu získáte spoustu výhod
  • Vše kolem peněz můžete mít pod jednou střechou

Převést běžný účet z jiné banky k nám je jednoduché

Co získáte převedením účtu k nám

Založte si Plus Konto, pokud ho ještě nemáte

Běžný účet si založíte na pár kliknutí. Jakmile ho budete mít, můžete požádat o převod účtu k nám, a to buď telefonicky, nebo osobně na pobočce. Pro sjednání účtu potřebujete:

Pro online sjednání potřebujete:

Preferujete k nám převést účet telefonicky, nebo na pobočce?

Telefonicky

  1. Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme
  2. Vyplníme s vámi žádost o změnu platebního účtu
  3. Vše s původní bankou vyřídíme za vás
  4. Až bude převod účtu k nám dokončený, dáme vám vědět v SMS a také v internetovém bankovnictví

Na pobočce

  1. Domluvte si schůzku na jakékoli pobočce, kde vyplníme vše potřebné k převodu účtu s platbami
  2. Na pobočku si vezměte s sebou občanský průkaz, číslo původního účtu, a pokud máte výpis z účtu, převod bude rychlejší
  3. Jakmile bude váš účet převedený, pošleme SMS a zprávu do internetového bankovnictví

Až poprvé uslyšíte o mobilitě klienta

Aby byla změna účtu co nejjednodušší, řídí se banky tzv. mobilitou klientů. To ve zkratce znamená, že se o převod mezi účty postarají samy a vám tak stačí dodat jen minimum informací.

Kromě nastavení nových svolení nezapomeňte o změně účtu informovat všechny společnosti, u kterých máte na svém účtu nastavené svolení k inkasu.

Nejčastěji se nás ptáte

Koho mám informovat o změně účtu?

Určitě nezapomeňte změnu nahlásit:

  • svému zaměstnavateli, aby věděl, kam má zaslat výplatu
  • školní jídelně, družině a dalším institucím, kterým posíláte peníze
  • svému telefonnímu operátorovi a poskytovateli internetu i energií

TIP: Aby pro vás informování o změně čísla účtu bylo co nejjednodušší, připravili jsme vám tento formulář. Jednoduše vyplníte, odešlete a je to.

Na co myslet při převodu účtu
  • Na původním účtu si raději nechte dostatek peněz pro dobíhající trvalé platby, inkasa a SIPO. Jakmile dojde k jeho zrušení, převedeme zbylé peníze na váš nový účet u nás.
  • Platební kartu ke svému starému účtu si nechte do okamžiku, než obdržíte naši kartu.
  • Starý účet nerušte hned, pokud z něj platíte půjčky nebo úvěry (kreditní kartu, povolené přečerpání, hypotéku aj.) a nedohodli jste se zatím s původní bankou na splácení z nového účtu.

Pokud si s něčím nebudete jisti, rádi vám pomůžeme na kterékoli pobočce nebo na infolince +420 495 300 300.