Xiaomi Pay
Platit s Xiaomi Pay je hračka
Vybírejte bezkontaktně z bankomatů
Co potřebujete pro Xiaomi Pay
- Kompatibilní zařízení Xiaomi s podporou NFC (například chytré náramky Xiaomi Mi Smart Band 6+7 NFC a další)
- Aplikaci Mi Fitness (Xiaomi Wear) (původně Zepp Life nebo Xiaomi Mi Fit), kterou si stáhnete zdarma z Google Play nebo App Store (slouží pro komunikaci mobilu s náramkem)
- Aplikaci ČSOB Smart klíč pro potvrzení požadavku na digitalizaci karty
- Kartu Mastercard nebo Visa ČSOB nebo Poštovní spořitelny (debetní, kreditní) a minimální věk 13 let. Platforma Xiaomi Pay nepodporuje tzv. stravenkové karty.
TIP: Pokud kartu nemáte po ruce, všechny údaje o kartě najdete v aplikaci ČSOB Smart.
Časté dotazy
Jaká zařízení podporují Xiaomi Pay?
- Kompatibilní zařízení Xiaomi (například chytré náramky Xiaomi Mi Smart Band 6+7 NFC)
- Mobily Xiaomi nadále pracují s platební technologií Google Pay
Co je to NFC čip?
- NFC (Near-Field Communication) je technologie umožňující rychlou výměnu dat na krátkou vzdálenost
- Díky NFC čipu můžeme platit bezkontaktně
Je tato služba bezpečná?
- Při NFC platbách v obchodech je vaše karta zašifrována jednorázovým kódem, který neobsahuje žádné osobní údaje, obchodník se číslo vaší karty nedozví
- Na rozdíl od platební karty náramek navíc chrání zámek obrazovky (6místný PIN), takže s ním zaplatíte jen vy
Kde najdu přehled plateb provedených s Xiaomi Pay?
- Všechny platby kartou (jak plastovou, tak digitalizovanou v Xiaomi Pay) najdete přehledně v internetovém bankovnictví, v aplikaci ČSOB Smart i ve výpisu
- V aplikaci Mi Fitness (Xiaomi Wear), (původně Zepp Life nebo Xiaomi Mi Fit) uvidíte několik posledních transakcí s vybranou kartou v daném zařízení
Mohu s pomocí Xiaomi Pay platit i v zahraničí?
- Ano, vaše zařízení se chová jako standardní platební karta
Musím být při platbě online?
- Ne, pro placení internet nepotřebujete
- Pokud však chcete zobrazit transakce, digitalizovat kartu či digitalizovanou kartu odstranit, je potřeba se připojit
Musím mít zařízení při platbě připojeno k telefonu?
- Ne, při platbě telefon při sobě mít nepotřebujete
- Telefon potřebujete pouze, pokud měníte nastavení (např. 6místný PIN, digitalizovat kartu, případně digitalizovanou kartu odstranit)
Je tato služba zdarma?
- Xiaomi Pay je zdarma
- Poplatky za bezkontaktní placení a výběry z bankomatu jsou shodné s poplatky za platby plastovou kartu
- Bezkontaktní platby jsou však vždy zdarma
Mohu do svého náramku přidat více karet?
- Ano, do Xiaomi Pay je možné přidat více karet, max. 8
- Jednu fyzickou/plastovou kartu můžete digitalizovat opakovaně a do různých zařízení
- V jeden okamžik můžete mít až 10 digitálních karet k jedné plastové kartě
Jaký je nastavený limit na digitální kartě v chytrém náramku?
- Limit pro platby u obchodníků je stejný jako na plastové kartě
Můžu své plastové karty i nadále používat, když je pozastavím nebo odstraním v Xiaomi Pay?
- Ano, ovšem pokud zablokujete svou plastovou kartu, automaticky se zablokuje i v Xiaomi Pay
Co mám dělat, když ztratím chytrý náramek?
- Při ztrátě náramku můžete digitalizovanou kartu z Xiaomi Pay odebrat v aplikaci aplikaci Mi Fitness (Xiaomi Wear), (původně Zepp Life nebo Xiaomi Mi Fit)
- Pro blokaci volejte 495 800 111
- Další tipy najdete na www.csob.cz/ztratakarty
Co když zapomenu PIN pro odemčení zařízení?
- Pokud si na PIN nevzpomenete, můžete jej změnit v aplikaci Mi Fitness (Xiaomi Wear), (původně Zepp Life nebo Xiaomi Mi Fit) nebo resetovat zařízení do továrního nastavení
Je zde ochrana proti zneužití?
- Abyste mohli zaplatit kompatibilním zařízením, musíte ho nejdřív odemknout 6místným PINem
- Zařízení je odemčené max. 24 hodin nebo do jeho nejbližšího sundání (přeruší se monitoring srdečního tepu – je zaznamenáno sundání z ruky)
Kde mohu službu Xiaomi Pay používat?
- Zařízením s Xiaomi Pay lze platit ve všech obchodech s bezkontaktními terminály, což jsou již téměř všechny v ČR a mnoho v zahraničí
- Vyberete z bezkontaktního bankomatu – jenom ČSOB jich má v ČR přes 650 (najděte si ten nejbližší v přehledné mapě)
Co mám dělat, když vyprší platnost platební karty?
- Pokud skončí platnost plastové platební karty, automaticky se zablokují i všechny její digitální karty
- Jakmile si ale aktivujete obnovenou kartu (s prodlouženou platností) automaticky se obnoví i její digitalizované karty
- Novou kartu si aktivujte ještě před ukončením platnosti původní karty, aby nedošlo přerušení platnosti
- Pokud se u nové karty mění typ (např. z Mastercard na Visa a naopak), je potřeba ji do zařízení nově nahrát
Vyskytl se problém s kartou při nahrávání do Xiaomi Pay?
- Karta může být neplatná nebo neaktivní
- Karta možná není podporována pro Xiaomi Pay (např. Business karty)
- Je možné, že kartě brzy končí platnost
- Kartu nelze nahrát, pokud vám ještě nebylo 13 let
Můžu náramkem platit i na poště?
- Na poště zaplatíte s Xiaomi Pay za běžné zboží a služby (známky, obálky, poštovné atd.) jako v obchodě
- Přes Xiaomi Pay však nelze provést transakce specifické pro Českou poštu, například vklad na účet, výběr z účtu, příkaz k úhradě, platba složenek atd.
Lze vkládat hotovost do vkladového bankomatu pomocí digitalizované karty?
- Bohužel, tuto transakci lze provést pouze s plastovou kartou
Lze karty Visa i Mastercard použít ve všech náramcích Xiaomi?
- V appce Mi Fitness můžete spárovat Xiaomi Mi Smart Band 7 NFC s kartou Visa i Masterard. Starší typ Xiaomi Mi Smart Band 6 NFC lze spárovat v této aplikaci pouze s kartami Mastercard.
- Když používáte aplikaci Zepp Life, lze oba podporované typy náramků (Xiaomi Mi Smart Band 6+7 NFC) spárovat pouze s kartou Mastercard.