Garmin Pay
Pípněte si u pokladny chytrými hodinkami
Platit s Garmin Pay je hračka
- V menu hodinek klikněte na peněženku
- Pokud je potřeba, zadejte heslo peněženky
- Vyberte kartu a přiložte hodinky k terminálu
Vybírejte bezkontaktně z bankomatů
- Najděte nejbližší bezkontaktní bankomat
- V menu hodinek klikněte na peněženku, případně zadejte heslo peněženky
- Vyberte kartu a přiložte hodinky k bezkontaktnímu snímači
- Zadejte PIN plastové karty
- Pokračujte stejně, jak jste zvyklí při běžném výběru z bankomatu
Jak aktivovat Garmin Pay
Co potřebujete:
- Chytré hodinky Garmin s NFC čipem pro placení
- Synchronizovanou aplikaci Garmin Connect v mobilu
- Aplikaci ČSOB Smart klíč pro potvrzení požadavku digitalizace karty
- Digitalizovat můžete jakoukoli debetní nebo kreditní kartu od ČSOB a Poštovní spořitelny. Pokud kartu nemáte po ruce, všechny údaje o kartě najdete v aplikaci ČSOB Smart v sekci Karty. Garmin Pay nepodporuje tzv. stravenkové karty.
Aktivace přes aplikaci Garmin Connect
- V hlavním menu zvolte Zařízení Garmin a vyberte své hodinky
- Klikněte na Garmin Pay, zvolte Vytvořit peněženku a nastavte si čtyřmístný kód pro odemknutí hodinek pro placení
- Zadejte typ karty a údaje o kartě, případně kartu naskenujte foťákem. Můžete doplnit i nepovinné kontaktní údaje
- Odsouhlaste podmínky. Vyberte volbu „Použít mobilní aplikaci ČSOB“. Otevřete bankovní aplikaci ČSOB Smart klíč, kde potvrďte požadavek. (Pozn.: může se objevit chybová hláška „Chyba ověření“, kterou ignorujte)
- Obdržíte SMS nebo e-mail o úspěšném vložení karty do služby Garmin Pay.
Časté dotazy
Jsou platby s Garmin Pay bezpečné?
Ano. Vaše karta je uložena pod speciálním číslem a číslo karty se do mobilu ani hodinek neukládá. K citlivým datům se nedostane ani obchodník, platba probíhá přes jednorázový šifrovaný kód.
Která zařízení podporují Garmin Pay?
Vybrané druhy hodinek značky Garmin s NFC čipem.
Jak se ověřuje platba hodinkami?
Čtyřmístným kódem peněženky. Ten zadáváte jednou za 24 hodin nebo při první platbě a po každém nandání hodinek na ruku, jako bezpečnostní opatření pro případ krádeže hodinek.
Jaký mám nastavený limit pro placení s Garmin Pay?
Placení s Garmin Pay spadá pod limit pro platby u obchodníků pro vaší plastovou kartu.
Mohu s pomocí Garmin Pay platit i v zahraničí?
Ano. Vaše hodinky se chovají jako vaše platební karta.
Musím být při platbě připojen k internetu?
Ne, pouze pokud chcete digitalizovat kartu, případně digitalizovanou kartu odstranit.
Musím mít hodinky při platbě připojeny k telefonu?
Ne, pouze pokud měnit nastavení (např. kód peněženky, digitalizovat kartu, případně digitalizovanou kartu odstranit).
Je tato služba zdarma?
Digitalizování karty do Garmin Pay je zdarma. Protože jde o digitální klon vaší plastové karty, neplatíte nic navíc. Poplatky pro bezkontaktní placení a výběry z bankomatu jsou shodné s poplatky za platby plastovou kartu.
Mohu do svých hodinek přidat více karet?
Ano, do Garmin Pay je možné přidat více karet.
Jednu fyzickou/plastovou kartu můžete digitalizovat opakovaně a do různých zařízení. V jeden okamžik můžete mít maximálně 10 digitalizovaných karet k jedné plastové kartě.
Jaký je nastavený limit na digitální kartě v mobilu?
Limit pro platby u obchodníků je stejný jako na plastové kartě.
Co mám dělat, když ztratím hodinky?
Platební kartu lze z hodinek odebrat pomocí aplikace Garmin Connect na vašem chytrém telefonu.
Můžu své plastové karty i nadále používat, když je odstraním z Garmin Pay?
Ano. Na druhou stranu, pokud zablokujete svou plastovou kartu, automaticky se zablokuje i v Garmin Pay.
Kde uvidím přehled svých plateb s Garmin Pay?
Všechny platby kartou (jak plastovou, tak Garmin Pay) najdete přehledně v internetovém bankovnictví, v ČSOB Smart i ve výpisu.
Co se stane, když vyprší platnost platební karty?
Pokud skončí platnost plastové platební karty, automaticky se zablokují i všechny její digitální karty.
Pokud Vám banka automaticky vydá novou platební kartu, tak po její aktivaci se automaticky obnoví i digitální karty. Novou kartu si aktivujte ještě před ukončením platnosti původní karty, aby nedošlo k žádnému přerušení platnosti digitálních karet.
Pokud se u nové karty mění typ (např. z Mastercard na Visa a naopak), je potřeba ji nahrát do mobilního zařízení znovu.
Co když zapomenu PIN peněženky v hodinkách?
Pokud si na PIN nevzpomenete, je potřeba smazat celou peněženku Garmin Pay v rámci mobilní aplikace Garmin Connect. Pak vytvořit novou peněženku s novým PINem a znovu nahrát platební karty.
Možný problém s kartou při nahrávání do Garmin Pay
- Neplatná nebo neaktivní karta
- Karta není podporována pro Garmin Pay
- Kartě brzy končí platnost
- Ještě vám nebylo 16 let (pro samotnou aplikaci Connect je požadovaná věková hranice v EU 16 let)
Můžu mobilem platit i na poště?
Na poště zaplatíte mobilem za běžné zboží a služby (známky, obálky, poštovné atd.), jako v obchodě. S mobilním telefonem nebo hodinkami však nelze provést transakce specifické pro Českou poštu, např. vklad na účet, výběr z účtu, příkaz k úhradě, platba složenek atd.
Lze vkládat hotovost do vkladového bankomatu pomocí digitalizované karty?
Bohužel tuto transakci lze provést pouze s plastovou kartou.