Bankomaty
Nejrychlejší cesta, jak peníze vybrat i vložit na účet
Potřebujete vybrat či vložit peníze? Stačí si vyhledat náš nejbližší bankomat a je to.
Vše o bankomatech
Zobrazit více
Co bankomaty umí
- Bezkontaktní výběry – stačí přiložit bezkontaktní kartu, platební nálepky nebo mobilní telefon či chytré hodinky
- Dobíjení a platby mobilním operátorům – v bankomatu si můžete nejen dobít kredit u kteréhokoli operátora, ale i zaplatit pravidelnou fakturu za telefon
- Změna PINu – PIN si můžete změnit u karet Visa i Mastercard
- Volba skladby bankovek – většina našich bankomatů vám při výběru hotovosti nabídne až 3 skladby bankovek
U některých si i peníze vložíte
Peníze můžete nejen vybrat, ale i zdarma vložit, a to na téměř všechny naše účty i účty u Poštovní spořitelny:
- Běžné účty
- Účty kreditní karty ČSOB/Poštovní spořitelny
- Termínovaný nebo spořicí účet (je-li v dispoziční lhůtě)
- Jiný účet v ČSOB nebo Poštovní spořitelně, znáte-li jeho číslo
Maximální počet vložených bankovek je 200 ks. Vkládat můžete bankovky v nominální hodnotě od 100 do 5 000 Kč. Při každém vkladu dostanete vytištěný doklad se složením vložených bankovek.
Při vkladu do 20:00 máte peníze na účtu okamžitě. Vložíte-li peníze později nebo mimo pracovní dny, objeví se na účtu následující pracovní den.
TIP: Stáhněte si do mobilu chytrou aplikaci ČSOB Smart, která vám ukáže náš nejbližší bankomat a můžete s ní své účty ovládat prakticky odkudkoli.
Myslíme i na vaši bezpečnost
Zobrazit více
K jakým situacím může dojít
Bankomat vám nevrátil kartu
Kontaktujte ihned pobočku banky, kde je bankomat umístěn, nebo volejte na číslo 495 800 111. Kartu vám dočasně zablokujeme.
Chcete reklamovat jakoukoli operaci provedenou přes bankomat
Reklamaci můžete řešit osobně nebo písemně v pobočce, e-mailem na adrese info@csob.cz nebo na lince +420 495 300 300. Lhůta pro vyřízení reklamace nebo stížnosti je 30 dnů od doručení.
Ztratili jste nebo vám odcizili platební kartu
Ihned nás kontaktujte na čísle 495 800 111 a my vám kartu dočasně zablokujeme.
Máte podezření, že s bankomatem někdo manipuloval
Kontaktujte policii, vydavatele karty nebo provozovatele bankomatu. Svou pozorností chráníte nejen sebe, ale i ostatní držitele karet.
Zapomenutá hotovost v bankomatu
Pokud si zapomenete vyzvednout peníze z bankomatu (stává se to), pošlete nám na reklamace@csob.cz své jméno, datum narození a telefonní číslo. Nevyzvednutá hotovost po chvíli sama zajede zpátky do bankomatu, a v takovém případě reklamaci obratem vyřešíme.
Přečtěte si naše bezpečnostní tipy
Jak si chránit PIN a kartu
Jakmile od nás obdržíte PIN, dobře si ho zapamatujte. Nikdy si ho nezapisujte na platební kartu, nenoste ho na papírku v peněžence, nesdělujte ho své rodině, zaměstnancům banky ani policii či obchodníkům. Platební kartu nikomu nepůjčujte, vystavovali byste se tak zbytečnému nebezpečí jejího zneužití.
Pro vstup k bankomatu není potřeba nutně platební karta
Pokud je bankomat umístěn v bezpečné zóně a pro vstup je nutné protáhnout kartu vstupní čtečkou, můžete použít prakticky jakoukoli nebankovní kartu opatřenou magnetickým proužkem.
Jak bezpečně vybrat peníze
Před použitím bankomatu zkontrolujte vstup pro kartu a výdejní otvor bankovek. Při zadávání PINu stůjte těsně u bankomatu a vždy si zakryjte klávesnici rukou. Na konci si nezapomeňte vzít hotovost, platební kartu a účtenku. Ještě před odchodem si vše uložte na bezpečné místo. Nikdy neodcházejte od bankomatu před dokončením výběru.
Jak fungují bezkontaktní výběry
U bezkontaktních bankomatů můžete peníze vybrat pouhým přiložením platební karty na čtečku a zadáním PINu. Vyhnete se tak riziku okopírování karty podvodníky (tzv. skimmingu), které hrozí pouze při běžném použití karty. Pokud odejdete ještě před dokončením transakce, bankomat se po chvíli sám přepne na úvodní obrazovku a je potřeba přiložit kartu znovu.
Co je to Skimming a jak se mu bránit
Jedná se o kopírování magnetického proužku platebních karet sloužící k výrobě nelegálních kopií a jejich následnému zneužití. Může k němu dojít přímo v bankomatu nebo při otevírání dveří pomocí karty.
Jak se bránit?
- Vždy si chraňte svůj PIN a nenechte nikoho nahlížet přes rameno
- Při zadávání PINu zakryjte klávesnici rukou
- Při jakémkoli podezření na něco neobvyklého nevkládejte kartu do bankomatu a bez prodlení nás prosím kontaktujte
- Pro vstup k bankomatu umístěnému v bezpečné zóně využijte jinou kartu než tu, se kterou vybíráte z bankomatu
Jak funguje lišta na zadržení hotovosti
Tuto lištu podvodníci používají k zadržení hotovosti uvnitř bankomatu a vytvoření dojmu, že peníze stroj nevydal. Jakmile klient od bankomatu odchází, podvodník odcizí lištu i s hotovostí.
Jak se můžete bránit?
Před použitím bankomatu zkontrolujte, zda vypadá normálně a nenese stopy neoprávněného zásahu. Pokud bankomat bez upozornění na obrazovce hotovost nevydá, okamžitě nás kontaktujte na lince +420 495 300 300 a neodcházejte od bankomatu.
Sazebník
Vybrané služby | Cena |
---|---|
Vklad hotovosti prostřednictvím vkladového bankomatu | zdarma |
Změna PIN v bankomatu ČSOB v ČR | zdarma |
Dotaz na zůstatek v bankomatu ČSOB v ČR | zdarma |
Poplatky uvedené v této části jsou výňatkem z plného znění, které naleznete v našem Sazebníku.
Dokumenty ke stažení
Mohlo by vás také zajímat
Debetní karty
S našimi kartami je placení jako nic. A umějí toho daleko víc.
- Rychlé bezkontaktní platby
- Bezpečné platby na internetu
Kreditní karta
Nakupujete často? Pak by vám určitě neměla chybět naše kreditní karta, se kterou se nakupovat vyplatí ještě víc.
- Prodlouží vám záruku u nakoupeného zboží o 1 rok
- Při útratě 3 000 Kč měsíčně ji máte zcela zdarma