Cestovní pojištění ke kartám

S naší kartou cestujete bez starostí

Cestovní pojištění ke kartě

Ideální parťák na opakované cesty do zahraničí, ať už jedete na dovolenou nebo služební cestu. Ochrání po celý rok nejen vás, ale klidně i vaši rodinu.

Chci sjednat

Tlumočník na telefonu
Vždy česky
Ať se děje cokoli, vše vyřídíte v češtině s asistencí tlumočníka po telefonu.
Vysoké limity
Vysoké limity
Spolehněte se, že při zdravotních potížích proplatíme léčebné výdaje až do 100 milionů Kč.
Rizikové sporty
Rizikové sporty
Ochráníme vás, ať už se vydáte na sjezdovku, túru nebo třeba potápět.

Pojištění oceníte, i když cestujete jen občas

Je jedno, jestli vyrážíte k moři, na hory nebo do města jednou ročně, cestovní pojištění se o vás postará všude. Jednorázově vás pojistíme se slevou 20 % při online sjednání.

Další výhody

Jak si celoroční cestovko pořídíte?

Telefonicky

Na pobočce

Sjednat schůzku

Varianty a limity pojištění

  Classic / Classic family** Extra / Extra family**
Roční poplatek za pojištění 560 CZK / 1 345 CZK 1 410 CZK / 2 750 CZK
Pojištění léčebných výloh 5 mil CZK 100 mil CZK
Pojištění stornopoplatků (spoluúčast 10 %) Ne 50 000 CZK
Pojištění odpovědnosti za újmu na zdraví a majetku 2 mil CZK 20 mil CZK
Pojištění spoluúčasti na zapůjčené věci 10 000 CZK 10 000 CZK
Smrt následkem úrazu 100 000 CZK 300 000 CZK
Trvalé následky úrazu 100 000 CZK 300 000 CZK
Zmeškání odjezdu/odletu Ne 10 000 CZK
Pojištění zavazadel 20 000 CZK 40 000 CZK
Zpoždění zavazadel/letu Ne 5 000 CZK
Poškození zavazadel ve veřejné dopravě 2 000 CZK 3 000 CZK
Pojištění přerušení cesty Ne 10 000 CZK
Rozšířené asistenční služby Ano Ano
Rizikové sporty Ano Ano
Územní rozsah Svět* Svět*
Nepřetržitá délka pobytu 120 dnů 120 dnů

* Místem pojištění je území celého světa s výjimkou České republiky.
** Varianta pojištění Family zahrnuje držitele karty + 1 další dospělou osobu + 3 děti do věku 21 let včetně. Pojistné limity se vztahují na každou pojištěnou osobu.

Poplatky uvedené v této části jsou výňatkem z plného znění, které naleznete v našem Sazebníku.

Poskytovatelem pojištění je ČSOB Pojišťovna, a. s. Pojistníkem je ČSOB, a.s.

Sazebník

Varianta pojištění
Classic / Classic family 560 Kč / 1 345 Kč ročně
Extra / Extra family 1 410 Kč / 2 750 Kč ročně

Poplatky uvedené v této části jsou výňatkem z plného znění, které naleznete v našem Sazebníku.

Chcete nahlásit pojistnou událost?

Pro nahlášení škody prosím pokračujte na stránkách ČSOB Pojišťovny.

Nahlásit událost

Často kladené otázky

Mám cestovní pojištění ve variantě Family, kdo všechno je pojištěný?

Pojištěn je držitel platební karty a jeho rodinní příslušníci (1 další dospělá osoba a až 3 děti do věku 21 let včetně). Za rodinné příslušníky je považována blízká rodina: rodiče a děti, prarodiče a vnuci, sourozenci, manžel/manželka, partner/partnerka, druh/družka. Pojištěny jsou i nevlastní děti, tj. děti jednoho z partnerů. Obdobně i nevlastní rodiče (např. otec/matka se znovu oženil/vdala). Pojištění můžete průběžně využívat pro různé osoby z okruhu blízké rodiny, vždy ale maximálně pro 1 další dospělou osobu a až 3 děti. Tzn. v případě více pojistných událostí se pojištění může vztahovat na různé vám blízké osoby.

Kdo si může pojištění sjednat?

Pojištění si může sjednat každý, kdo vlastní platební kartu od nás, ať už fyzickou, digitální, debetní, nebo kreditní. Pokud chcete pojistit kartu svému dítěti mladšímu 18 let, můžete to udělat na pobočce nebo po telefonu na 495 300 300.

Zítra odjíždím do zahraničí, kdy nejpozději musím cestovním pojištění sjednat?

Pojištění je platné následující den po jeho sjednání. Pokud pojištění sjednáte až v zahraničí, nebude vám na tento pobyt platit, ale od další dovolené vás již bude chránit.

Co kryje pojištění stornopoplatků?

Pojištění stornopoplatků je zahrnuto ve variantách Extra a Extra Family. Kryje zrušení objednaných a zaplacených cestovních služeb až do limitu 50 tis. Kč na osobu se spoluúčastí 10 %. Důvodem zrušení může být onemocnění držitele platební karty nebo jeho rodinných příslušníků, rozsáhlé škody na majetku, živelné pohromy, ztráty zaměstnání, rozvodové řízení, předvolání k soudu nebo úmrtí v rodině. Pro plnění úhrady nákladů je třeba cestovní službu u poskytovatele zrušit a zaplatit a doložit požadované stornopoplatky.

Jsem pojištěn(a) pro případ, když někoho zraním nebo něco rozbiju?

Ano, součástí pojištění je i pojištění odpovědnosti za újmu způsobenou jiné osobě (na zdraví, životě) nebo věci (poškozením nebo zničením) vzniklou při pobytu v zahraničí. Pojištění odpovědnosti kryje i škody způsobené při lyžování, cyklistice a dalších sportech v zahraničí. Potvrzení o sjednaném pojištění si můžete vygenerovat pomocí aplikace ČSOB Smart – moje produkty – dlaždice pojištění – přejít do zóny pojišťovny. Potvrzení je v česko-anglické verzi. Vztahuje se i na škody vzniklé na zapůjčených věcech (motorová vozidla) do výše 10 tis. Kč.

Platí cestovní pojištění i na pracovní a studijní cesty?

Ano, pojištění můžete využít i na pracovní cesty (manuální i administrativní) nebo studijní cesty do zahraničí. Vztahuje se i na profesionální řidiče nebo třeba práci na stavbách. Pojištění se však nevztahuje např. na práci kaskadéra, artisty, speleologii, dále při výzkumných či vědeckých výpravách do míst s extrémními klimatickými nebo přírodními podmínkami.

Kde zjistím sjednanou variantu Cestovního pojištění ke kartě?

Vše o svém pojištění najdete v aplikaci ČSOB Smart – Moje produkty – Pojištění. Využít můžete i internetové bankovnictví.

Vyplatí se mi cestovní pojištění i když cestuji nepravidelně?

Ano, naše pojištění se vám vyplatí už od jedné dovolené, na kterou jedete s celou rodinou. V ostatních případech se vyplatí, strávíte-li v zahraničí 14 dnů z roku. Nezapomeňte také na krátké výlety (jednodenní nákupy, eurovíkendy, víkendové lyžování apod.) nebo pracovní a studijní výjezdy do zahraničí.

Jak budu pojištění platit a jak dlouho trvá?

O platbu pojištění se nemusíte starat, protože poplatek za pojištění se strhává automaticky vždy ke konci měsíce, ve kterém jste pojištění sjednal a pak dále vždy každý rok ve výročí pojištění.

Pokud pojištění na další rok nechcete, je třeba ho zrušit nejpozději 7 dní před výročím. Řekněme, že má pojištění výročí 31. března. Pak je potřeba ho zrušit nejpozději 24. března.

Pojištění můžete ukončit po telefonu na 495 300 300, osobně na pobočce nebo nám můžete poslat písemnou žádost na centrálu.

Při zrušení nebo změně varianty pojištění se poplatek za už zaplacené pojištění nevrací.