CEB Mobile

Online služby pro firmy

Tipy a triky pro uživatele

CEB Mobile

Podpis dokumentu v aplikaci CEB Mobile

  1. Ve Virtuální pobočce ve svém telefonu vyhledejte konkrétní požadavek, se kterým chcete pracovat.
  2. V detailu požadavku přejděte na Správu příloh.
  3. Mezi přílohami zvolte konkrétní soubor, který chcete podepsat.
  4. Zobrazí se náhled přílohy a vy můžete zkontrolovat obsah, který chcete podepisovat, a následně jej Podepsat.
  5. Volbou Pokračovat přejdete do aplikace Smart klíč, kde dokument podepíšete svým certifikátem.
  6. Aplikace zobrazí název dokumentu a jeho otisk (hash) pro kontrolu. Pokud vše souhlasí, můžete Podepsat.
  7. Hotovo, podepsáno. Okno Smart klíče můžete Zavřít a vrátit se na detail dokumentu.
  8. Smlouva je podepsána a aplikace CEB Mobile zobrazí platné podpisy. Přejděte o úroveň výše, na požadavek.
  9. Pokud jste jediným podepisujícím za svou společnost, nezapomeňte na poslední krok – Předat do banky. Postaráme se o zpracování v souladu s vaším zadáním.

Nastavení notifikací v aplikaci CEB Mobile

  1. Otevřete aplikaci CEB Mobile a v menu zvolte symbol ozubeného kola, které vás přenese do Nastavení aplikace. Můžete také použít přímý odkaz na CEB Info v menu. Volby a obrazovky se mohou mírně lišit podle používaného operačního systému.
  2. Vyberte volbu Nastavení CEB Info pro nastavení notifikací.
  3. Zobrazí se všechny notifikace, včetně informace o již nastavených notifikacích. Vyberte notifikaci, kterou chcete nastavit – v tomto příkladu půjde o upozornění na Nezpracované platby.
  4. Vyberte účet, pro který budete upozornění na nezpracované platby dostávat.
  5. Pokud na účtu zatím není žádná notifikace, můžete Přidat nové a pokračujte v nastavování.
  6. Vyberte atributy notifikace – situace, ve kterých chcete být upozorněni.
  7. Poslední volbou je jazyk, ve kterém budete upozornění dostávat – podporované jsou ČeskyAnglicky.
  8. Na poslední obrazovce již vidíte nastavenou notifikaci – a můžete ji opětovně zkontrolovat.

Stažení výpisu v CEB Mobile

  1. V aplikaci CEB Mobile přejděte na Možnosti u účtu, jehož výpisy si chcete zobrazit.
  2. V detailu účtu můžete výpisy nastavit (více různých formátů a frekvencí), nebo pouze zkontrolovat počet dosud nestažených výpisů.
  3. V přehledu výpisů uvidíte všechny výpisy, které byly k účtu vygenerovány. Můžete použít filtrování pomocí období, nebo odlišit datové výpisy od vizuálních (lidsky čitelných).
  4. V detailu výpisu je volba pro stažení na vaše zařízení. Podle nastavení telefonu se požadovaný výpis stáhne nebo rovnou otevře v příslušné aplikaci.

Potvrzení o platbě v CEB Mobile

  1. Z úvodní stránky přejděte na přehled transakcí na vybraném účtu.
  2. V pohybech na účtu zvolte transakci, ke které požadujete vygenerovat potvrzení.
  3. Na detailu transakce otevřete kontextové menu (tři tečky v záhlaví).
  4. Hotovo – stačí jen potvrdit volbu PDF potvrzení o platbě, které se stáhne do vašeho zařízení, případně se otevřou volby pro sdílení s dalšími aplikacemi.