CEB Mobile

Online služby pro firmy

Tipy a triky pro uživatele

CEB Mobile

Podpis dokumentu v aplikaci CEB Mobile

  1. Ve Virtuální pobočce ve svém telefonu vyhledejte konkrétní požadavek, se kterým chcete pracovat.
  2. V detailu požadavku přejděte na Správu příloh.
  3. Mezi přílohami zvolte konkrétní soubor, který chcete podepsat.
  4. Zobrazí se náhled přílohy a vy můžete zkontrolovat obsah, který chcete podepisovat, a následně jej Podepsat.
  5. Volbou Pokračovat přejdete do aplikace Smart klíč, kde dokument podepíšete svým certifikátem.
  6. Aplikace zobrazí název dokumentu a jeho otisk (hash) pro kontrolu. Pokud vše souhlasí, můžete Podepsat.
  7. Hotovo, podepsáno. Okno Smart klíče můžete Zavřít a vrátit se na detail dokumentu.
  8. Smlouva je podepsána a aplikace CEB Mobile zobrazí platné podpisy. Přejděte o úroveň výše, na požadavek.
  9. Pokud jste jediným podepisujícím za svou společnost, nezapomeňte na poslední krok – Předat do banky. Postaráme se o zpracování v souladu s vaším zadáním.

Nastavení notifikací v aplikaci CEB Mobile

  1. Otevřete aplikaci CEB Mobile a v menu zvolte symbol ozubeného kola, které vás přenese do Nastavení aplikace. Můžete také použít přímý odkaz na CEB Info v menu. Volby a obrazovky se mohou mírně lišit podle používaného operačního systému.
  2. Vyberte volbu Nastavení CEB Info pro nastavení notifikací.
  3. Zobrazí se všechny notifikace, včetně informace o již nastavených notifikacích. Vyberte notifikaci, kterou chcete nastavit – v tomto příkladu půjde o upozornění na Nezpracované platby.
  4. Vyberte účet, pro který budete upozornění na nezpracované platby dostávat.
  5. Pokud na účtu zatím není žádná notifikace, můžete Přidat nové a pokračujte v nastavování.
  6. Vyberte atributy notifikace – situace, ve kterých chcete být upozorněni.
  7. Poslední volbou je jazyk, ve kterém budete upozornění dostávat – podporované jsou ČeskyAnglicky.
  8. Na poslední obrazovce již vidíte nastavenou notifikaci – a můžete ji opětovně zkontrolovat.

Stažení výpisu v CEB Mobile

  1. V aplikaci CEB Mobile přejděte na Možnosti u účtu, jehož výpisy si chcete zobrazit.
  2. V detailu účtu můžete výpisy nastavit (více různých formátů a frekvencí), nebo pouze zkontrolovat počet dosud nestažených výpisů.
  3. V přehledu výpisů uvidíte všechny výpisy, které byly k účtu vygenerovány. Můžete použít filtrování pomocí období, nebo odlišit datové výpisy od vizuálních (lidsky čitelných).
  4. V detailu výpisu je volba pro stažení na vaše zařízení. Podle nastavení telefonu se požadovaný výpis stáhne nebo rovnou otevře v příslušné aplikaci.

Potvrzení o platbě v CEB Mobile

  1. Z úvodní stránky přejděte na přehled transakcí na vybraném účtu.
  2. V pohybech na účtu zvolte transakci, ke které požadujete vygenerovat potvrzení.
  3. Na detailu transakce otevřete kontextové menu (tři tečky v záhlaví).
  4. Hotovo – stačí jen potvrdit volbu PDF potvrzení o platbě, které se stáhne do vašeho zařízení, případně se otevřou volby pro sdílení s dalšími aplikacemi.

Virtuální pobočka - položky menu a zprávy v CEB Mobile

  1. Do Virtuální pobočky vstoupíte z hlavní obrazovky po přihlášení. Najdete zde možnost založit nový požadavek ikona + nebo možnost přejít na přehled požadavků přes volbu k vyřízení.
  2. Do Virtuální pobočky můžete vstoupit také přes hlavní menu v levém horním rohu volbou Virtuální pobočka, která vás přenese na obrazovku přehledu požadavků.
  3. Pro základní orientaci lze využít přednastavené filtry v horní části obrazovky. Volba Aktivní zobrazí pouze rozpracované požadavky. Volba Ostatní ukáže všechny ostatní požadavky mimo aktivní.
  4. Potřebujete-li vyhledat konkrétní požadavek, doporučujeme použít volbu lupy v pravém horním rohu. Zde postupně filtrujte dle vybraných parametrů. Poté klikněte na Vyhledat a zobrazí se pouze požadavky, které odpovídají vámi zadaným kritériím.
  5. Pro vytvoření nového požadavku klikněte na ikonu nákupního košíku Nový.
  6. Nyní se nacházíte v hlavní nabídce Virtuální pobočky. Výchozí nabídka obsahuje všechny kategorie produktů.
  7. Využít můžete vyhledávací okno v horní části obrazovky, kam zadáte název požadavku, nebo jednoduše filtrovat podle předvybraných kategorií produktů.
  8. Zde si vyberte požadovaný produkt či službu, o které máte zájem (např. Firemní účet), a kliknutím na ikonu nákupního košíku (Android) či volbou Založit (iOS) přejdete do online formuláře.
  9. Zde dále pokračujte vyplněním požadovaných polí a následně i k samotnému podpisu dokumentů.
  10. Často používané položky si můžete označit jako oblíbené. To provedete na detailu požadavku volbou Přidat do oblíbených.
  11. Od tohoto okamžiku již budete mít tuto položku dostupnou z hlavní nabídky Virtuální pobočky pod kategorií Oblíbené (s hvězdičkou).
  12. Kliknutím na ikonu Archiv na přehledu požadavků přejdete do nabídky archivu dokumentů. Najdete tu veškeré důležité bankovní dokumenty (např. smlouvy, žádosti).
  13. V pravém horním rohu se nachází ikona lupy, díky které můžete rovněž vyhledávat dokumenty pomocí vybraných filtrů.