CEB Mobile
CEB Mobile
Podpis dokumentu v aplikaci CEB Mobile
- Ve Virtuální pobočce ve svém telefonu vyhledejte konkrétní požadavek, se kterým chcete pracovat.
- V detailu požadavku přejděte na Správu příloh.
- Mezi přílohami zvolte konkrétní soubor, který chcete podepsat.
- Zobrazí se náhled přílohy a vy můžete zkontrolovat obsah, který chcete podepisovat, a následně jej Podepsat.
- Volbou Pokračovat přejdete do aplikace Smart klíč, kde dokument podepíšete svým certifikátem.
- Aplikace zobrazí název dokumentu a jeho otisk (hash) pro kontrolu. Pokud vše souhlasí, můžete Podepsat.
- Hotovo, podepsáno. Okno Smart klíče můžete Zavřít a vrátit se na detail dokumentu.
- Smlouva je podepsána a aplikace CEB Mobile zobrazí platné podpisy. Přejděte o úroveň výše, na požadavek.
- Pokud jste jediným podepisujícím za svou společnost, nezapomeňte na poslední krok – Předat do banky. Postaráme se o zpracování v souladu s vaším zadáním.
Nastavení notifikací v aplikaci CEB Mobile
- Otevřete aplikaci CEB Mobile a v menu zvolte symbol ozubeného kola, které vás přenese do Nastavení aplikace. Můžete také použít přímý odkaz na CEB Info v menu. Volby a obrazovky se mohou mírně lišit podle používaného operačního systému.
- Vyberte volbu Nastavení CEB Info pro nastavení notifikací.
- Zobrazí se všechny notifikace, včetně informace o již nastavených notifikacích. Vyberte notifikaci, kterou chcete nastavit – v tomto příkladu půjde o upozornění na Nezpracované platby.
- Vyberte účet, pro který budete upozornění na nezpracované platby dostávat.
- Pokud na účtu zatím není žádná notifikace, můžete Přidat nové a pokračujte v nastavování.
- Vyberte atributy notifikace – situace, ve kterých chcete být upozorněni.
- Poslední volbou je jazyk, ve kterém budete upozornění dostávat – podporované jsou Česky a Anglicky.
- Na poslední obrazovce již vidíte nastavenou notifikaci – a můžete ji opětovně zkontrolovat.
Stažení výpisu v CEB Mobile
- V aplikaci CEB Mobile přejděte na Možnosti u účtu, jehož výpisy si chcete zobrazit.
- V detailu účtu můžete výpisy nastavit (více různých formátů a frekvencí), nebo pouze zkontrolovat počet dosud nestažených výpisů.
- V přehledu výpisů uvidíte všechny výpisy, které byly k účtu vygenerovány. Můžete použít filtrování pomocí období, nebo odlišit datové výpisy od vizuálních (lidsky čitelných).
- V detailu výpisu je volba pro stažení na vaše zařízení. Podle nastavení telefonu se požadovaný výpis stáhne nebo rovnou otevře v příslušné aplikaci.
Potvrzení o platbě v CEB Mobile
- Z úvodní stránky přejděte na přehled transakcí na vybraném účtu.
- V pohybech na účtu zvolte transakci, ke které požadujete vygenerovat potvrzení.
- Na detailu transakce otevřete kontextové menu (tři tečky v záhlaví).
- Hotovo – stačí jen potvrdit volbu PDF potvrzení o platbě, které se stáhne do vašeho zařízení, případně se otevřou volby pro sdílení s dalšími aplikacemi.
Virtuální pobočka - položky menu a zprávy v CEB Mobile
- Do Virtuální pobočky vstoupíte z hlavní obrazovky po přihlášení. Najdete zde možnost založit nový požadavek ikona + nebo možnost přejít na přehled požadavků přes volbu k vyřízení.
- Do Virtuální pobočky můžete vstoupit také přes hlavní menu v levém horním rohu volbou Virtuální pobočka, která vás přenese na obrazovku přehledu požadavků.
- Pro základní orientaci lze využít přednastavené filtry v horní části obrazovky. Volba Aktivní zobrazí pouze rozpracované požadavky. Volba Ostatní ukáže všechny ostatní požadavky mimo aktivní.
- Potřebujete-li vyhledat konkrétní požadavek, doporučujeme použít volbu lupy v pravém horním rohu. Zde postupně filtrujte dle vybraných parametrů. Poté klikněte na Vyhledat a zobrazí se pouze požadavky, které odpovídají vámi zadaným kritériím.
- Pro vytvoření nového požadavku klikněte na ikonu nákupního košíku Nový.
- Nyní se nacházíte v hlavní nabídce Virtuální pobočky. Výchozí nabídka obsahuje všechny kategorie produktů.
- Využít můžete vyhledávací okno v horní části obrazovky, kam zadáte název požadavku, nebo jednoduše filtrovat podle předvybraných kategorií produktů.
- Zde si vyberte požadovaný produkt či službu, o které máte zájem (např. Firemní účet), a kliknutím na ikonu nákupního košíku (Android) či volbou Založit (iOS) přejdete do online formuláře.
- Zde dále pokračujte vyplněním požadovaných polí a následně i k samotnému podpisu dokumentů.
- Často používané položky si můžete označit jako oblíbené. To provedete na detailu požadavku volbou Přidat do oblíbených.
- Od tohoto okamžiku již budete mít tuto položku dostupnou z hlavní nabídky Virtuální pobočky pod kategorií Oblíbené (s hvězdičkou).
- Kliknutím na ikonu Archiv na přehledu požadavků přejdete do nabídky archivu dokumentů. Najdete tu veškeré důležité bankovní dokumenty (např. smlouvy, žádosti).
- V pravém horním rohu se nachází ikona lupy, díky které můžete rovněž vyhledávat dokumenty pomocí vybraných filtrů.