Do klientské zóny už jen s ČSOB Identitou
Jak se přihlásit do klientské zóny s ČSOB Identitou?
ČSOB Smart
Mám Klientskou zónu a nemám ČSOB Smart
S ČSOB Identitou máte všechno, abyste si své stavební spoření zkontrolovali na mobilu. Nainstalujte si do něj aplikaci ČSOB Smart (najdete ji zdarma na AppStore a Google Play) a přihlaste se do ní přihlašovacími údaji právě z ČSOB Identity.
Mám Klientskou zónu i ČSOB Smart
Po přihlášení do aplikace uvidíte své Stavební spoření na hlavní stránce v přehledu produktů. Klikněte na něj a pak na oranžové tlačítko „Přejít do zóny spořitelny“. Teď už stačí jen odsouhlasit předání osobních údajů a jste tam.
Nemám Klientskou zónu a mám ČSOB Smart
Po přihlášení do aplikace uvidíte své Stavební spoření na hlavní stránce v přehledu produktů. Klikněte na něj a pak na oranžové tlačítko „Přejít do zóny spořitelny“. Teď už stačí jen podepsat online dodatek smlouvy a jste tam.
Internetové bankovnictví
Mám Klientskou zónu a nemám Internetové bankovnictví ČSOB
S uživatelským jménem a heslem do ČSOB Identity se přihlaste na www.csob.cz přes oranžové tlačítko vpravo nahoře (Elektronické bankovnictví > Internetové bankovnictví s ID). Své stavební spoření uvidíte jako dlaždici na hlavní stránce. Klikněte na ni a pak na tlačítko „Přejít do zóny spořitelny“. Pak už stačí jen odsouhlasit předání osobních údajů a jste tam.
Nemám Klientskou zónu a nemám Internetové bankovnictví ČSOB
S uživatelským jménem a heslem do ČSOB Identity se přihlaste na www.csob.cz přes oranžové tlačítko vpravo nahoře (Elektronické bankovnictví > Internetové bankovnictví s ID). Své stavební spoření uvidíte jako dlaždici na hlavní stránce. Klikněte na ni a pak na tlačítko „Přejít do zóny spořitelny“. Pak už stačí jen podepsat online dodatek smlouvy a jste tam.
Mám Internetové bankovnictví ČSOB a nemám Klientskou zónu
S uživatelským jménem a heslem do ČSOB Identity se přihlaste na www.csob.cz přes oranžové tlačítko vpravo nahoře (Elektronické bankovnictví > Internetové bankovnictví s ID). Své stavební spoření uvidíte jako dlaždici na hlavní stránce. Klikněte na ni a pak na tlačítko „Přejít do zóny spořitelny“. Pak už stačí jen podepsat online dodatek smlouvy a jste tam.
Ještě nemáte ČSOB Identitu?
Ozvěte se svému obchodnímu zástupci a domluvte si schůzku. Na ní dostanete přihlašovací údaje do ČSOB Identity, a zároveň bude příležitost probrat všechno, co vás zajímá. Ukážeme vám i třeba to, jak si své stavební spoření zkontrolovat na mobilu s ČSOB Smart.
Na co se nás často ptáte
K čemu mi bude ČSOB Identita?
Každá změna se může ze začátku zdát zbytečná, ale věříme, že časem zjistíte, že je nový způsob přihlašování proklikem bezpečnější a jednodušší. Dokonce si nebudete muset pamatovat a vyplňovat pokaždé heslo, když k přihlášení do klientské zóny budete využívat aplikaci ČSOB Smart. ČSOB Identitu můžete využít kromě přihlášení do zóny i třeba pro vstup do datové schránky nebo státních portálů a v budoucnu s ní vyřešíte většinu komunikace s úřady.
Mám identitu u jiné banky, musím mít identitu i u ČSOB?
Pro digitální obsluhu stavebního spoření doporučujeme přihlašování přes ČSOB Identitu. Do budoucna bude možné sjednat ČSOB Identitu i vzdáleně použitím bankovní identity sjednané u jiné banky, aktuálně to lze pouze osobně s vašim obchodním zástupcem.
Co když žádnou bankovní identitu nechci?
Bankovní identitu považujeme za velmi užitečnou, ale samozřejmě to není povinnost. Klientskou zónu mít nemusíte. Nicméně do budoucna v ní chystáme další vylepšení, které by vám správu stavebního spoření ještě víc zjednodušilo. Rozhodnutí, zda ji chcete používat necháváme zcela na vás.
Mám už několik let své přístupové údaje, proč je potřeba to měnit?
Stavební spořitelna je součástí skupiny ČSOB a naším cílem je použít vždy to nejlepší, co ve skupině máme k dispozici pro všechny naše klienty. Proto doporučujeme začít používat ČSOB Identitu pro přístup do klientské zóny. Každá změna se může ze začátku zdát zbytečná, ale věříme, že časem zjistíte, že je nový způsob přihlašování proklikem jednoduší. Dokonce si nebudete muset pamatovat a vyplňovat pokaždé heslo, když k přihlášení do klientské zóny budete využívat aplikaci ČSOB Smart. ČSOB Identitu můžete využít kromě přihlášení do zóny i třeba pro vstup do datové schránky nebo státních portálů a v budoucnu s ní vyřešíte většinu komunikace s úřady.
Mohu i nadále vstupovat do klientské zóny se stávajícími údaji?
Své přístupové údaje pro přihlášení do klientské zóny zatím využívat můžete. Do budoucna se pro vstup budete muset vždy použít proklik z aplikace ČSOB Smart nebo ČSOB Internetové bankovnictví. Do těchto aplikací se přihlásíte přes ČSOB ID, jiná možnost už nebude.