Převeďte si účet k nám
Je to jednodušší, než se na první pohled zdá
Převést běžný účet z jiné banky k nám je jednoduché
Co získáte převedením účtu k nám
Založte si Plus Konto, pokud ho ještě nemáte
Běžný účet si založíte na pár kliknutí. Jakmile ho budete mít, můžete požádat o převod účtu k nám, a to buď telefonicky, nebo osobně na pobočce. Pro sjednání účtu potřebujete:
Pro online sjednání potřebujete:
- 2 doklady (občanku a řidičák nebo pas) – Nemáte druhý doklad?
- účet v jiné bance v ČR – Nemáte jiný účet?
- být občan ČR starší 18 let – Jste cizinec?
Preferujete k nám převést účet telefonicky, nebo na pobočce?
Telefonicky
- Nechte nám na sebe kontakt a my vám zavoláme
- Vyplníme s vámi žádost o změnu platebního účtu
- Vše s původní bankou vyřídíme za vás
- Až bude převod účtu k nám dokončený, dáme vám vědět v SMS a také v internetovém bankovnictví
Na pobočce
- Domluvte si schůzku na jakékoli pobočce, kde vyplníme vše potřebné k převodu účtu s platbami
- Na pobočku si vezměte s sebou občanský průkaz, číslo původního účtu, a pokud máte výpis z účtu, převod bude rychlejší
- Jakmile bude váš účet převedený, pošleme SMS a zprávu do internetového bankovnictví
Nejčastěji se nás ptáte
Koho mám informovat o změně účtu?
Určitě nezapomeňte změnu nahlásit:
- svému zaměstnavateli, aby věděl, kam má zaslat výplatu
- školní jídelně, družině a dalším institucím, kterým posíláte peníze
- svému telefonnímu operátorovi a poskytovateli internetu i energií
TIP: Aby pro vás informování o změně čísla účtu bylo co nejjednodušší, připravili jsme vám tento formulář. Jednoduše vyplníte, odešlete a je to.
Na co myslet při převodu účtu
- Na původním účtu si raději nechte dostatek peněz pro dobíhající trvalé platby, inkasa a SIPO. Jakmile dojde k jeho zrušení, převedeme zbylé peníze na váš nový účet u nás.
- Platební kartu ke svému starému účtu si nechte do okamžiku, než obdržíte naši kartu.
- Starý účet nerušte hned, pokud z něj platíte půjčky nebo úvěry (kreditní kartu, povolené přečerpání, hypotéku aj.) a nedohodli jste se zatím s původní bankou na splácení z nového účtu.
Pokud si s něčím nebudete jisti, rádi vám pomůžeme na kterékoli pobočce nebo na infolince +420 495 300 300.