Udržitelný byznys
Udržitelnost jako příležitost
Chtějí-li firmy zůstat i nadále konkurenceschopné, musí začít včas reagovat na legislativní požadavky a začleňovat je do své strategie. Tlak spotřebitelů a investorské veřejnosti bude postupně narůstat a rychlost adaptace se stane konkurenční výhodou. Projeví se jak na valuaci společnosti, obratu či vnímání značky, tak nakonec i na přístupu k finančním zdrojům.
Jak může vaše firma přispívat k udržitelnosti?
Dosažením energetických úspor
Nahrazením vnitřních uhelných zdrojů ve firmě
Přechodem na obnovitelné zdroje energie
Zapojením prvků oběhového hospodářství
Snížením emisí CO2 u vozového parku
Dokážeme vás provést problematikou udržitelnosti
Skupina ČSOB podporuje své klienty v jejich přechodu k bezuhlíkovému fungování. Pomoc spočívá v získávání veřejné podpory na energetické úspory a další projekty snižující emise.
Mohlo by vás zajímat
S příchodem evropské směrnice CSRD vnímá velká část firem udržitelnost jen jako povinnost. Ukazuje se však, že podniky, které se ESG aktivně věnují, si před svou konkurencí vytváří náskok, který bude velmi obtížné dotahovat.
CSRD s sebou nese řadu přínosů, které firmy mohou využít ve svém byznysu. Konkurenční výhodu přitom budou mít ty, které s nefinančním reportováním začnou co nejdříve.
Kde čerpat důležité informace o taxonomii, jaké jsou její kořeny, jak s vykazováním dle taxonomie začít a jak spolu souvisí taxonomie a CSRD?
Které ze schválených zákonů Evropským parlamentem jsou zásadní a co mohou znamenat pro firmy?
Vratné obaly nemusí být vždy zelenější, velkou roli hraje i délka dopravního řetězce.