Virtuální pobočka

Nový rozměr elektronického bankovnictví pro vaši firmu

Benefit 1
Rychlé a pohodlné zřízení služeb a produktů
Benefit 2
Změny nastavení stávajících produktů
Benefit 3
Dokumenty k dispozici v online archivu
Benefit 4
Online správa uživatelů a jejich oprávnění
Internetbanking 24

Klíčové výhody Virtuální pobočky

Benefit 1
Zašlete nám požadavek k vyřízení
jednodušší věci vyřídíme obratem
Benefit 2
Pošleme vám návrh smlouvy ke kontrole
detaily smlouvy a parametry produktu doladíme
Benefit 3
Smlouvu podepíšete elektronicky
a my zajistíme další kroky (např. vydání nové platební karty)

Jak si sjednat Virtuální pobočku

  1. Službu Virtuální pobočka si sjednáte ve své pobočce.
  2. Nastavíme pro Virtuální pobočku oprávněné osoby.
  3. Další nastavení již můžete měnit přes Virtuální pobočku.

Virtuální pobočka

Virtuální pobočka nabízí zabezpečenou komunikaci mezi vámi a bankou, včetně plně elektronického podepisování smluv a podobných dokumentů. Vaše požadavky vyřídíme rychle a ušetříme tak váš čas i peníze.

V rámci Virtuální pobočky můžete:

  • Žádat o čerpání úvěru a dokládat úvěrové dokumenty
  • Zřizovat nové běžné a spořicí účty a nastavovat výpisy k nim
  • Sjednávat smlouvy pro hotovostní služby
  • Žádat o vystavení bankovních potvrzení či předávat klientské reklamace
  • Objednávat výběry hotovosti včetně závozu na provozovnu
  • Žádat o nové platební (debetní i kreditní) a vkladové karty
  • Přidávat nové uživatele a účty do služby ČSOB CEB
  • Sjednat služby akceptace platebních karet – terminály nebo platební bránu
  • Předávat pokyny související s úschovou cenných papírů
  • Sjednat služby obchodování na finančních trzích
  • Využívat online archiv elektronicky podepsaných smluv a další služby

Jak funguje Virtuální pobočka

Přihlášení do služby je možné jménem a heslem s potvrzením v aplikaci Smart klíč. Ještě vyšší míru zabezpečení nabízí elektronický podpis. Dokumenty ve Virtuální pobočce můžete podepisovat v souladu se zákonem o elektronickém podpisu.
Veškerá komunikace s bankou je šifrována (https)
Elektronický podpis dokumentů
  • Podpis za obě smluvní strany probíhá elektronickým podpisem pomocí Smart klíče (zaručený podpis), nebo pomocí kvalifikovaného certifikátu I.CA (čipová karta nebo aplikace I.CA RemoteSign), přičemž podpis pomocí certifikátu I.CA je vyžadován u dokumentů z úvěrové oblasti.
  • Podepisovat mohou osoby v roli statutárního orgánu, případně můžete pro vybrané oblasti a úkony zmocnit konkrétní zaměstnance.
  • Smlouvy máte k dispozici v elektronickém archivu. Máte tak online kontrolu, kdo, kdy a jaký dokument podepsal.

Kompletní výčet dokumentů, které můžeme vzájemně podepisovat a posílat prostřednictvím Virtuální pobočky

Seznam dokumentů doručovaných prostřednictvím služby ČSOB CEB

Do služby doporučujeme vstupovat vždy přes stránky banky, a to z bezpečnostních důvodů. Prosíme, nepoužívejte vstup přes vyhledávače nebo stránky třetích stran, případně přes odkazy v e-mailech. Při přihlášení ověřte, že stránka používá protokol https: (zabezpečené a šifrované spojení) a že má certifikát vydaný na Československou obchodní banku, a.s. Kompletní tipy a doporučení pro bezpečné chování při používání elektronického bankovnictví (a nejen jeho) naleznete na stránkách www.csob.cz/bezpecnost.

Podmínky a podpora

Virtuální pobočka je určena pro klienty firemního a korporátního bankovnictví. Zkušený tým kolegů na helpdesku služby ČSOB CEB je připraven vám asistovat jak při zprovoznění služby, tak při řešení konkrétních dotazů.
Vzdálený pasivní náhled zástupce helpdesku
Helpdesk k dispozici v pracovní dny 7:00–18:00

Detailní podmínky pro poskytování jsou k dispozici na stránkách obchodních podmínek a zahrnují:

  • Podmínky pro poskytování služby ČSOB CEB
  • Podmínky pro ČSOB Identitu a přihlašovací či bezpečnostní prvky jednotlivých uživatelů služby

Pracovníci helpdesku ČSOB CEB jsou k dispozici každý pracovní den od 7:00 do 20:00 a kontaktovat je můžete:

HW a SW požadavky

Hardware

Služba ČSOB CEB je optimalizována pro zobrazení na monitoru s rozlišením alespoň 1024 x 768 bodů, při nižším rozlišení mohou být skryty některé ovládací prvky.

Pro přihlašování nebo podepisování pomocí elektronického podpisu certifikátem I.CA

  • čipová karta s platným certifikátem, nebo mobilní aplikace I.CA Remote Sign pro přístup k certifikátu
  • čtečka čipových karet a obslužný software SecureStore Card Manager pro správu čipových karet

Pro používání čipových karet je nutná komunikace i se servery certifikační autority. V případě potřeby ověřte konfiguraci síťového připojení (možnost spojení s *.ica.cz, porty 80 a 443).

Pro přihlašování nebo podepisování pomocí aplikace Smart klíč

  • smartphone se systémem Android nebo iOS a aktivovaná aplikace Smart klíč (aplikaci Smart klíč využijete i pro službu ČSOB CEB Mobile).

Software

Pro používání služby doporučujeme následující vybavení, v závislosti na vámi zvoleném způsobu přihlašování a podepisování:

Operační systém

  • MS Windows 10 a 11
  • macOS 11 a vyšší

Operační systém doporučujeme používat pouze takový, který je podporovaný jeho dodavatelem. Obecně doporučujeme vás počítač udržovat aktualizovaný a zabezpečený v souladu s doporučeními dodavatele operačního systému.

Prohlížeč

  • Microsoft Edge (Windows)
  • Google Chrome (Windows a macOS)
  • Mozilla Firefox (Windows a macOS)
  • Safari (macOS)

Prohlížeč musí podporovat (mít zapnuto) skriptování a cookies. V případě používání čipových karet jsou pro prohlížeče k dispozici doplňky pro komunikaci mezi prohlížečem a čipovou kartou (standardní doplňky pro Chrome, Microsoft Edge na jádru Chromium a Mozilla Firefox, resp. JAVA pro Safari ve verzích, které ji podporují). Naše aplikace a služby optimalizujeme pro prohlížeče vydané v posledním roce - stejně jako u operačního systému doporučujeme pro vaši bezpečnost i prohlížeč pravidelně aktualizovat.

Použití jiných verzí operačních systémů nebo prohlížečů zde uvedených je možné, ale není garantována plná funkčnost služeb nebo správné zobrazení obsahu.