Virtuální pobočka
Nový rozměr elektronického bankovnictví pro vaši firmu
Klíčové výhody Virtuální pobočky
jednodušší věci vyřídíme obratem
detaily smlouvy a parametry produktu doladíme
a my zajistíme další kroky (např. vydání nové platební karty)
Jak si sjednat Virtuální pobočku
-
Službu Virtuální pobočka si sjednáte ve své pobočce.
-
Nastavíme pro Virtuální pobočku oprávněné osoby.
-
Další nastavení již můžete měnit přes Virtuální pobočku.
Virtuální pobočka
Virtuální pobočka nabízí zabezpečenou komunikaci mezi vámi a bankou, včetně plně elektronického podepisování smluv a podobných dokumentů. Vaše požadavky vyřídíme rychle a ušetříme tak váš čas i peníze.
V rámci Virtuální pobočky můžete:
- Žádat o čerpání úvěru a dokládat úvěrové dokumenty
- Zřizovat nové běžné a spořicí účty a nastavovat výpisy k nim
- Sjednávat smlouvy pro hotovostní služby
- Žádat o vystavení bankovních potvrzení či předávat klientské reklamace
- Objednávat výběry hotovosti včetně závozu na provozovnu
- Žádat o nové platební (debetní i kreditní) a vkladové karty
- Přidávat nové uživatele a účty do služby ČSOB CEB
- Sjednat služby akceptace platebních karet – terminály nebo platební bránu
- Předávat pokyny související s úschovou cenných papírů
- Sjednat služby obchodování na finančních trzích
- Využívat online archiv elektronicky podepsaných smluv a další služby
Jak funguje Virtuální pobočka
- Podpis za obě smluvní strany probíhá elektronickým podpisem pomocí Smart klíče (zaručený podpis), nebo pomocí kvalifikovaného certifikátu I.CA (čipová karta nebo aplikace I.CA RemoteSign), přičemž podpis pomocí certifikátu I.CA je vyžadován u dokumentů z úvěrové oblasti.
- Podepisovat mohou osoby v roli statutárního orgánu, případně můžete pro vybrané oblasti a úkony zmocnit konkrétní zaměstnance.
- Smlouvy máte k dispozici v elektronickém archivu. Máte tak online kontrolu, kdo, kdy a jaký dokument podepsal.
Kompletní výčet dokumentů, které můžeme vzájemně podepisovat a posílat prostřednictvím Virtuální pobočky
Seznam dokumentů doručovaných prostřednictvím služby ČSOB CEB
Do služby doporučujeme vstupovat vždy přes stránky banky, a to z bezpečnostních důvodů. Prosíme, nepoužívejte vstup přes vyhledávače nebo stránky třetích stran, případně přes odkazy v e-mailech. Při přihlášení ověřte, že stránka používá protokol https: (zabezpečené a šifrované spojení) a že má certifikát vydaný na Československou obchodní banku, a.s. Kompletní tipy a doporučení pro bezpečné chování při používání elektronického bankovnictví (a nejen jeho) naleznete na stránkách www.csob.cz/bezpecnost.
Podmínky a podpora
Detailní podmínky pro poskytování jsou k dispozici na stránkách obchodních podmínek a zahrnují:
- Podmínky pro poskytování služby ČSOB CEB
- Podmínky pro ČSOB Identitu a přihlašovací či bezpečnostní prvky jednotlivých uživatelů služby
Pracovníci helpdesku ČSOB CEB jsou k dispozici každý pracovní den od 7:00 do 20:00 a kontaktovat je můžete:
- Telefonicky na čísle (+420) 499 900 500
- E-mailem na adrese helpdeskceb@csob.cz