Current account for children
Proč mít účet pro děti
Výhody pro vaše děti i pro vás
Pro děti máme kartu i apku
S kartou děti zaplatí samy v obchodě i na internetu. Kolik mají na účtu a za co utrácejí, vidí děti ve své aplikaci ČSOB Smart. Nastavení limitu a kontrola, za co dítě utrácí, je samozřejmě na vás. A kdyby se karta nebo mobil s apkou ztratily, obojí se dá na dálku zablokovat. Stačí zavolat.
Jako rodič máte přehled
Účet dítěte vidíte ve svém internetovém a mobilním bankovnictví. Příchozí a odchozí platby, výběry z bankomatů, prostě všechno. Svému dítěti také můžete určovat limity na maximální útratu. A to až do té doby, než váš potomek oslaví 18. narozeniny.
Výhodné spoření už od mládí
Hezky korunka ke korunce. Úspory se vašemu dítěti mohou zhodnocovat se stejně výhodnou sazbou jako vám. Těm mladším můžete spořit vy nebo třeba babička. A až začnou chodit na brigádu, jistě sami přiloží ruku k dílu. Všechno, co na spoření potřebují, už budou mít.
How is the account set up?
Setting up the account online
If you have ČSOB internet banking, the child account is set up 100% online:
- Fill in a short online form with personal data.
- Scan the child's birth certificate, or their ID card if they have reached the age of 15.
- Within 3 days, you will receive a call from a courier who will bring you a contract to sign. The courier will also check your proof of ID as well as all of the documents listed above.
Setting up the account over the phone
- Leave us your number or call the number +420 495 300 300. You will fill in the application over the phone with our operator.
- Make sure you have your child's birth certificate or their ID card (if they have reached the age of 15) at hand.
- Within 3 days, you will receive a call from a courier who will bring you a contract to sign. The courier will also check your proof of ID as well as all of the documents listed above.
Setting up the account at a branch
Make sure to bring your ID card and your child's birth certificate with you. And if the child has reached the age of 15, also bring their ID card.
How the current account for children works: from birth to adulthood
* You may adjust the card limits at any time over the phone at +420 495 300 300 or at a branch. If you have set up an account for your child without them present, using their birth certificate, and if you want to increase the limits, under the new laws we are required to verify the child’s identity. Please come to a branch with your child and their ID card or passport. For more information call +420 495 300 300.
Často kladené otázky
Proč je dobré pořídit dětem vlastní účet?
Nemusíte myslet na kapesné – nastavíte si trvalý příkaz a máte po starostech. Starší děti zase ocení, že mají svůj účet na peníze z brigád. Při cestě do ciziny nebudou muset řešit hotovost, když budou potřebovat, vyberou si bezpečně z bankomatu. Ale to nejdůležitější je, že se naučí samostatně si hlídat své příjmy a výdaje.
Od kolika let může mít dítě kartu?
Platební kartu dáváme k dětskému účtu od 8 let, klidně i s vlastním obrázkem. Stačí se zastavit na kterékoli pobočce s rodným listem dítěte. Kartu vystavíme a do 10 dnů pošleme poštou. Až bude na cestě, upozorníme vás SMS.
Jak svému dítěti změním limit na kartě?
Limity ke kartě si kdykoli upravíte na infolince 495 300 300 nebo na pobočce. Jen pozor, pokud jste dítěti zakládali účet bez jeho přítomnosti s rodným listem, potřebujeme si ověřit jeho totožnost. Přijďte prosím proto na pobočku s dítětem a jeho občanským průkazem nebo pasem.
Kde najdu přihlašovací údaje dítěte do mobilního bankovnictví ČSOB Smart
Všechny informace, jak na to, jsme vám poslali do uvítacího e-mailu.
Na www.csob.cz vpravo nahoře rozklikněte Elektronické bankovnictví a zvolte Správa identity.
- Jako uživatelské jméno zadejte identifikační číslo z e-mailu nebo ze smlouvy k účtu dítěte
- Heslo opište z SMS, která vám po uzavření smlouvy dorazí na telefonní číslo uvedené v žádosti
S dítětem vymyslete trvalé přihlašovací jméno a heslo
Od kdy může dítě platit mobilem nebo hodinkami?
Vaše dítě může používat Apple Pay a Google Pay od 15 let, Garmin Pay od 16 let a Xiaomi Pay už od 13 let. Minimální věk pro používání virtuální peněženky v telefonu určují poskytovatelé (s výjimkou Xiaomi Pay) ve svých podmínkách, kterými se musíme řídit.
Kde najdu PIN k dětské kartě?
Když PIN k dětské kartě zapomenete, najdete ho jednoduše v mobilu. Stačí v aplikaci ČSOB Smart svého dítěte kliknout na Karty –> Nastavení –> Zobrazit PIN.
Jak potvrzují platby kartou na internetu?
Pro nejjednodušší a rychlejší placení doporučujeme aplikaci ČSOB Smart klíč. Staženou si ji aktivujte na pobočce nebo v bankomatu ČSOB. Majitelům účtu starším 15 let nabízíme i online aktivaci.
Bez ČSOB Smart klíče jde online platit kartou také. Je ale potřeba si nejdřív nastavit ePIN v bankomatu ČSOB. Čtyřmístný kód se pak v platební bráně zadává spolu s jednorázovým SMS kódem, který přijde dítěti na mobil.
Pricelist
Selected services | Price |
---|---|
Account management | free of charge |
Monthly statements - sent electronically/by mail | free of charge / CZK 45 |
Debit card | free of charge/td> |
Cash withdrawals using a debit card from ČSOB ATMs in the Czech Republic / from ATMs of other banks in the Czech Republic, or cash withdrawals in EUR from ATMs in EU/EEA countries and in Switzerland, Monaco, Andorra and the Vatican | free of charge / CZK 40 |
Outgoing payments entered in the Internet Banking or ČSOB Smart | free of charge |
The fees listed in this section are an excerpt from the full text available in our Rate Book. For all interest rates see this overview.