Udržitelný byznys
Udržitelnost jako příležitost
Chtějí-li firmy zůstat i nadále konkurenceschopné, musí začít včas reagovat na legislativní požadavky a začleňovat je do své strategie. Tlak spotřebitelů a investorské veřejnosti bude postupně narůstat a rychlost adaptace se stane konkurenční výhodou. Projeví se jak na valuaci společnosti, obratu či vnímání značky, tak nakonec i na přístupu k finančním zdrojům.
Jak může vaše firma přispívat k udržitelnosti?
Dosažením energetických úspor
Nahrazením vnitřních uhelných zdrojů ve firmě
Přechodem na obnovitelné zdroje energie
Zapojením prvků oběhového hospodářství
Snížením emisí CO2 u vozového parku
Dokážeme vás provést problematikou udržitelnosti
Skupina ČSOB podporuje své klienty v jejich přechodu k bezuhlíkovému fungování. Pomoc spočívá v získávání veřejné podpory na energetické úspory a další projekty snižující emise.
Mohlo by vás zajímat
Několik příkladů malých a středních firem, které dokázaly nefinanční reporting využít.
Model zaměřený na minimalizaci odpadu a maximalizaci hodnoty zdrojů, se jeví jako jeden z nejefektivnějších nástrojů nejen pro menší spotřebu primárních zdrojů, ale i pro dekarbonizaci a snižování nákladů firem.
Které ze schválených zákonů Evropským parlamentem jsou zásadní a co mohou znamenat pro firmy?
Vratné obaly nemusí být vždy zelenější, velkou roli hraje i délka dopravního řetězce.