Kontakty

Máte napadený účet?

Zavolejte na naši nonstop linku pro hlášení internetových podvodů, podezřelých telefonátů nebo neznámých plateb z vašeho účtu. Více o hlášení podvodů

+420 499 900 010

Spojte se s námi, jak vám nejvíc vyhovuje

Vítejte u nás – v bance, která vám jde naproti. I proto si dost věcí vyřídíte sami v našem internetovém bankovnictví nebo v mobilní aplikaci ČSOB Smart, kde vám pomůže i naše virtuální asistentka Kate. Podrobné návody najdete v JakNaTo.

Potřebuju vám zavolat

Infolinka

Zeptejte se nás na cokoli ohledně peněz.

Po–Pá 8.00–20.00, So–Ne 8.00–18.00

Linka pro seniory 800 300 300

Blokace karty a bankovnictví

24hodin, 7 dní v týdnu

Podpora elektronického bankovnictví a platebních karet
Po–Pá 8.00–20.00, So–Ne 8.00–18.00

Hlášení internetových podvodů

Nahlaste nám jakékoli podezření na podvod na internetu. Dozvědět se více

24 hodin, 7 dní v týdnu

Volat vám můžeme i my

Ověřte si nás

Pokud máte pochybnosti, jestli se za banku někdo nevydává, nechte si během hovoru zaslat ověření na Smart klíč, který máte aktivní v mobilu.

Přednostní volání

Nechte si obratem zavolat přes ikonu “Zavolejte mi”. Najdete ji v ČSOB Smart nebo internetovém bankovnictví.

Chci videohovor

Když jen hovor nestačí
Zadejte 6místný kód, který máte z naší infolinky. Jednoduše se spolu spojíme, dořešíme váš požadavek a vše vám názorně ukážeme, ať už se jedná o naše aplikace, investiční poradenství nebo pojištění.

Chci se potkat

Kdy se vám to hodí?

Zamluvte si termín osobní schůzky s bankéřem a dopředu budete vědět, s kým budete jednat.

Domluvit schůzku

Napište nám

Centrála ČSOB

Československá obchodní banka, a. s.
Radlická 333/150
150 57 Praha 5

BIC (SWIFT) CEKOCZPP
Datová schránka 8qvdk3s

Máte podnět nebo stížnost?

Pošlete nám, co máte na srdci. Jsme tu pro vás.

Zjistit více

Jen upozorňujeme, že hovory na našich linkách nahráváme. To abychom pro vás mohli služby co nejvíce vylepšit. Více najdete v Informacích o zpracování osobních údajů.